piątek, 17 czerwca 2011

UWAGA na "darmowe" szwajcarskie maszynki do golenia!


Otrzymałem dziś telefon (z ukrytego numeru). Zostałem na samym początku poinformowany, że rozmowa jest nagrywana, po czym pani zaproponowała mi wysłanie darmowych maszynek firmy Courlux. Jako, że z zasady nigdy się na żadne okazje przez telefon nie zgadzam - odmówiłem (jak już zostałem dopuszczony do głosu). To co później znalazłem na temat tej firmy utwierdziło mnie w przekonaniu, że dobrze zrobiłem:
Kilka miesięcy temu zadzwonili do mnie z firmy FLEXIFRONT Courlux INT SA oferując za darmo maszynkę do golenia wiec się zgodziłem po tygodniu otrzymałem wysłaną ze Szwajcarii zwykłym listem maszynkę,po kolejnym tygodni otrzymałem 12 wkładów do maszynki za które trzeba było zapłać na konto w Szwajcarii już 34,99 zł wiec odesłałem wkłady i maszynkę która do niczego się nie nadaje takim listem jakim otrzymałem czyli listem zwykłym.teraz otrzymuje od firmy windykacyjnej ALEKTUM z Wrocławia Upomnienie (działając w imieniu Wierzyciela COURLUX INT SA,przypominamy ,iż do dnia dzisiejszego Wierzyciel nie otrzymał zapłaty za zamówiono przez Panią/Pana maszynkę do golenia FLEXIFRONT. Proszę o uregulowanie kwoty 76,45 zł,w tym odsetki) Nie podpisywałem żadnej umowy.Co ma zrobić Firma działa w Szwajcarii w Polsce jest tylko infolinia gdzie nikt nie odbiera telefonu.

więcej:
http://prawo.wieszjak.pl/forum/thread/15931,UWAGA-NA-DARMOWE-MASZYNKI-FIRMY-FLEXIFRONT-Courlux-INT-SA.htm

Warto o tym poinformować jak najwięcej osób!


Kliknij, jeśli podobał Ci się wpis:

89 komentarzy:

  1. olej ... ja dostaję od 10 lat wezwania do zapłaty rachunku za tel, który w jednym miesiącu naliczyli mi podwójnie ... na mnie i na osobę której jestem spadkobiercą a ona już nie żyła ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie robić , mogą ci naskoczyć , w najgorszym wypadku przyjdzie ci pismo z sadu ze taka i taka firma zakłada egzekucje komornicza na taka sumę , wtedy musisz zareagować i do tego samego sadu wysłać pismo ze roszczenia są bezpodstawne , to powinno zakończyć sprawę . Zakładania sprawy nie będą próbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przejdź do ataku. To co ta firma robi to próba wyłudzenia pieniędzy połączona ze stalkingiem. Od 06.06.2011 za stalking można dostać do 12 lat. Przy okazji może coś zarobisz w ramach odszkodowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. skoro nie podpisal zadnej umowy cywilno - prawnej to moga go w pompke cmoknac, bo niby na jakiej podstawie beda dochodzic zaplaty? zadnej rachunku nie wystawili.

    OdpowiedzUsuń
  5. powiedz ze ich nie dostales

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważajcie również na darmową bieliznę, działanie jest podobne - dzwonią i proponujądarmową "próbkę", a później przychodzi rachunek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Możliwe że firma ma różnych przedstawicieli w Polsce, w moim przypadku bez problemów dostałem maszynkę i od razu po otrzymaniu przesyłki i opłaceniu wymaganej kwoty mailowo zrezygnowałem z przysyłania mi dodatkowych ostrzy (nie chciałem płacić dodatkowo zanim przetestuje maszynkę). Od tamtej pory mineło ponad 3 miesiące i zero problemów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz jakiś kontakt do nich ? prosze niech ktoś napisze jakikolwiekdo tej firmy .

      Usuń
  8. o matko ale bzdury...

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, ja podobnie jak "med" - wysłuchałem strasznie długiego monologu pani telefonistki, otrzymałem maszynkę i jeszcze tego samego dnia mailowo zrezygnowałem z kolejnych przesyłek. Maszynka całkiem spoko, jak za 10 zł, które zdaje się poszło na koszty przesyłki no i tyle. Od ponad 7miu miesięcy cisza i spokój. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, wczoraj zadzwoniła do mnie pani z propozycją wysłania darmowej maszynki... Porozmawiałem z nią jakies 10 minut po czym sama sie rozłączyła rzucając tylko w tle "dowidzenia".
    Przebieg rozmowy był niezwykle interesujący: darmowa maszynka, dwa ostrza, jeśli pan otrzyma, wysyłamy co miesiąc nożyki do pana... ble ble. Tylko że wcześniej zapewniała mnie że jeden nożyk starczy mi na dwa miesiące golenia, więc po uj mi 6 nożyków co miesiąc? Na pytanie jaka gwarancja na to ze sie bede tyle golił, stwierdziła ze przeciez mówi, ja jej na to ze ja jej mówie, iż wysłałem psa w kosmos i wysyła mi stamtąd owoce, stwierdziła ze zart więc zapewniam ze prawda bo mówię... Potem przytoczyłem jej kilka przykładów jak sie pozyskuje klienta po czym zaczęła dukac, jąkać i na końcu stwierdziła ze ona nie może ze swoich środków pokryś kosztów przesyłki więc jak ma mi przesłać tą cud maszynkę? (...) Swego czasu miałem kartę kredytowa, którą przesłał mi bank CETELEM, przemianował sie obecnie na SYGMA BANK. Podobno w rozmowie telefonicznej aktywowałem tą karte, a wjeb... mi to badziewie jak brałem coś na raty. Zarzadali opłaty za aktywacje karty, za korzystanie i utrzymanie jej itp. Nazbierało sie tego ponad 100 PLN, moja walka trwała 4 miesiące, poprosiłem o przesłanie kopii rozmowy nagranej itp. zwodzili mnie i dorzucali odsetki, w końcu przyszły pisma od komornika i windykacji. Napisałem piękne pismo do Komisji Nadzoru Finansowego, ( kolegi żona pracuje w banku i tak mi poleciła) otrzymałem piękna odpowiedź na ślicznym papierze z kancelarii Ministra Finansów ze sprawą sie zajęla osoba X i kopię tego listu otrzymał prezes CETELEM. Po miesiącu otrzymałem pisemko od prezesa CETELEMU ze dług anulowany, sprawy nie ma i wszystko ok. Wiem tyle ze chciałem wziąć TV na raty w CETELEM i pani w sklepie mi powiedziała ze dostałem z tego banku odmowe, jestem na czarnej liscie... Tak to wygląda z tymi wszystkimi darmowymi gadźetami, kredytami, prezentami, kartami i uj wie jeszcze czym.
    Polecam z autopsji, marketerów zbywać i dębic na nich magiczne słowo DARMO całkowicie, i zawsze mówimy a jakby, nigdy tak, rozmowa nagrywana z potwierdzeniem ze sie zgadzamy w świetle prawa jest wiążąca. Pozdrawiam wszystkich naciagniętych i tych rozwaznych ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam prośbę, dałam się na to samo nabrać, jakie mam wystosować pismo żeby zrezygnować po wysłaniu próbek?Proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  12. Poprostu napisz maila do nich że rezygnujesz z subskrypcji ostrzy i to wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. możecie mi podać do tej firmy nr telefonu i maila,

    OdpowiedzUsuń
  14. musze sie z nimi skontaktowac

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez poprosze jakis namiar na nich..

    OdpowiedzUsuń
  16. http://www.youtube.com/watch?v=g36Y3Ba2g30&feature=youtu.be

    Miłego słuchania:)

    OdpowiedzUsuń
  17. domnie te dzownili
    wszytsko za darmo
    ale pan za pezesylke zaplaci...
    wybuchlem w swiecie i stwierdzilem ze jak za darmo to co to za oplata za przesylke i koniec rozmowy
    a teraz widze ze mialem farta...
    tylko skad oni numery biora?

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam.Czytam i nie wierzę....ale jak się całe życie siedzi przy durnych grach albo zamyka w swoim świecie ze słuchawkami w uszach to darmo szukać inteligencji.Przede wszystkim nikt Wam maszynek nie przyśle jak nie wyrazicie na to zgody.Płacicie 9 zł za pierwszą przesyłkę i dostajecie maszynkę plus ostrza(pokażcie mi w sklepie tańszy zestaw),więc nad czym ten lament.Firma swoich danych nie ukrywa,dostajecie konto na ich stronie i tam możecie w każdej chwili zrezygnować lub zmienić częstotliwość zamówień i to cały PIC,czy to jest takie trudne?Co za różnica gdzie trzeba wysłać przelew,czy do Szwajcarii czy na Węgry(bo stąd są maszynki) jak za przelew jest stawka taka jak za przelew krajowy.
    Później macie 12 ostrzy za 42zł z dostawą do domu i możecie sobie ogolić te Wasze leniwe dupska,bez biegania po sklepach.Nawet durnych maszynek kupić nie potraficie a macie pretensje że komornik Was nachodzi.
    Ludzie, wszystko jest proste i czytelne i do tego opłacalne a maszynki są całkiem dobre i do tego polecam tym,którzy mają uczulenie po goleniu....a szukanie oszustwa bo ktoś do Was zadzwonił to już przegięcie i uczenie marketingu telemarketerki jak się samemu w sklepie zgodziło na kartę kredytową dla 3 rat bez odsetek.Ręce opadają.

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam!
    Jeżeli ktoś zadzwoni do was i zgodzicie się od razu zgłoście sprawę do rzecznika praw konsumenta.

    OdpowiedzUsuń
  20. MASKARKRA! Najpierw Pana wysluchalam.... (ze rozmowa nagrywana, ze cudoooowne maszynki zrobione z tytanowej powoki ostrza, podwójny pasek nawilzający itp.) po chwili zapytalam ponownie o nazwe FIRMY...(i wtedy cud jakim jest internet prawde mi pokazał;))) Powiedziałam Panu że niezbyt fajne macie opinie-on na to: INternet klamie- a ja mu na to: ale i tak nie bede ryzykowac;) (po czym jeszcze ciezko cos tam bekotał.... ale rozłączyłam sie szybko!!!! ufffffffffffffffff;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pan zreszta mowił,... ze to maszynki z "niezniszczalne....." to w jakim celu 10 kolejnych ostrzy po 6 miesiacach przysyłają? haha;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Maszynki maja nazwe matador, byc może zmienili nazwe, bo nigdzie n necie nie ma wzmianki, co miesiąc maja przychodzic wkłady - koszt jednego to 8zł. Podają numer infolinii, gdzie można zgłosic rezygnację z "abonamentu", jednakże na infolinii zgłasza się automat i na tym sie kończy, bo zywy człowiek nie siedzi z drugiej strony. Maszynka nawet dobrej jakości,nożyk przy średnio twardym zaroście na 7 dni, a nie jak podaja na 2 miesiące. Konsultantka była na tyle wścibska by poprosic o pesel, a na pytanie do czego jej jest potrzebny, stwierdziła że do weryfikacji dnych, nie dostała pesela ani daty urodzenia. Napisałem pismo do Urzedu Nadzoru Konsumentów, załączając elektronicznie moje nagranie rozmowy. Czekam na rezultat!

    OdpowiedzUsuń
  23. Czasem głupota własna nie zna granic. Dzwonili dziś do mnie zmienili nazwę maszynek. Niestety pani gadała tak szybko, że nie zdążyłam zapamiętać firmy. Ocknęłam się dopiero jak poprosiła o pesel,którego w chwili przypływu inteligencji jej nie podałam. Niestety wyślą mi jakąś maszynkę. I teraz tak. Wszyscy piszecie, że trzeba odebrać pierwszą i zrezygnować z dalszej subskrybcji. Ale ja nie chcę płacić złodziejom i odbierać nawet pierwszej. Czym oni to przysyłają? Da się odesłać bez płacenia? wole zapłacić Poczcie Polskiej niż naciągaczom. Jak Pani zapytałam czy można w internecie obejrzeć te maszynki żeby się zdecydować to powiedziała, że nie można, ale co szkodzi żebym wypróbowała? Człowiek bywa idiotą ;/.

    OdpowiedzUsuń
  24. Głupia dałam się właśnie wkręcić.U mnie podali się za Body Shape. Poszukuję PILNIE danych kontaktowych do tej firmie aby wszystko odkręcić zanim będzie za późno. Pomóżcie proszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ich mail: kontakt@westerfield.ch
      telefon: 22-203-73-14

      Usuń
  25. Otrzymałem dzisiaj pakiet startowy tzn. maszynkę Matador z jednym ostrzem. Przesyłka została nadana jako zwykły list - listonosz zostawił przesyłkę pod drzwiami - miała to być przesyłka pobraniowa - a takie są rejestrowane.


    W środku oprócz pakietu startowego i ulotek promocyjnych znajdował się również list, który zawierał:
    - terminem płatności
    - numer faktury
    - numerem klienta
    - datę wystawienie faktury
    - datę ostatniego dnia aby anulować otrzymywanie płatnych przesyłek od firmy Westerfield International AG
    - kwotę do zapłaty (w moim przypadku jest to 19,90zł płatne do 2.11 - a przesyłkę otrzymałem dzisiaj tj. 8.11, zamówienie zostało złożone 5.10 i przesyłka miała być dostarczona do 3 tygodni)
    - numer rachunku bankowego, na który mam wpłacić należne pieniądze (konto należy do firmy Westerfield Int. AG z siedzibą w Holandii)


    W liście kwota do zapłaty jest bardzo sprytnie zapisana, tzn.
    Pakiet startowy: 0,00zł
    Opłata pocztowa: 19,90zł

    No proszę ja Was :-)


    Przed chwilą zadzwoniłem na infolinię tej firmy tj. 22 203 73 14 i złożyłem rezygnację z "abonamentu" firmy tj. nie chcę już otrzymywać płatnych przesyłek od tej firmy. Musiałem podać numer klienta (podany w liście) oraz swoje nazwisko.
    Mam nadzieję, że to już wszystko. Nigdy więcej nie dam się namówić na zakupy przez telefon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziadzior, rozumiem, że jedyny koszt jaki poniosłeś to te 19,90 i nie zamierzasz odsyłać im tego "pakietu startowego"...

      Usuń
  26. Halo. Mam ten sam problem. Wczoraj zadzwonili do mnie tak mnie zakręcili że podałam im adres pesel i wszystko . eh ludzka głupota nie zna granic prosze o pomoc co zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jaka to firma? nazwa> ja mam ten sam problem...:|

      Usuń
  27. Wygląda na to że powinęła mi się noge jak wszystkim. Mam taką samą sytuację jak Dziadzior. Zamówienie złożyłam dwa tyg przed świętami i do tej pory nic mi nie przyszło. Z tego co tytaj czytam chcia łabym już z tego zrezygnować bo nie wiem czy ta maszynka( u mnie proponowali depilator) w ogóle dojdzie. Ja mądra nie pomyślałam i Pan dzwoniący owinął mnie wokół paluszka. Pierwszy i ostatni raz.
    Czy mogę już teraz wystosować jakąś rezygnację? Napisać maila, zadzwonić czy coś? Jak masz maila to czy mółbyś go podać?
    Dzięki z góry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Godzine temu dostalam telefon wlasnie z oferta tych depilatorow i rowniez sie zgodzilam, bo wszystkie dane sie zgadzaly ;/ dopiero teraz wyczytalam ze to oszusci. Pamietasz moze jaka nazwe firmy podali?

      Usuń
    2. Ja też jestem naiwna. Myślałam, że naprawdę coś w końcu wygrałam, ale jak się okazuje to jakieś wielkie oszustwo. Czy ktoś na ich e-maila żeby wysłać rezygnację ?

      Usuń
  28. Wczoraj zadzwoniła do mnie Pani ( bardzo miła zresztą) znała moje dane imie i nazwisko ( nie wiem skąd miała dane). Twierdziła, że wypełniłam jakąs ankiete ( tylko ja się zastanawiam jaką?). Dzwoniła z zastrzeżonego numeru i zadzowniła UWAGA o godzinie 20:34! Probowala mi wcisnać maszynki ze Szwajcarii, że niby takie drogiea w tak niskiej cenie mi je sprzeda i są a takie dobre. Podziękowałam bo nie chciałam mieć problemów. Raz sie naciełam z bielizną potem rezygnowałam przez internet i na szczęście nikt mi nic nie przysłał i za nic nie płaciłam. Więc nie zgadzajcie się na te buble, bo to zwykli naciągacze. Jak juz dzwonią z zastrzeżonego to jest podejrzana sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wczoraj też miałam taki telefon. Nasze dane osobowe (telefon i adres!!) mają ponoć z jakiejś ankiety, niestety nie zapamiętałam jakiej, bo podczas rozmowy nie miałam możliwości zapisać. Jest to dziwne, gdyż nigdy, nigdzie nie podaje danych adresowych. Nie zgodziłam się, a na dokładkę "dostało" się tej Pani troszeczkę ;/

    OdpowiedzUsuń
  30. zadzwoniłem przed chwilą na numer podany w poscie wyżej tj. (22) 203-73-14, automat poprosił mnie o przygotowanie numeru klienta i poczekanie na połączenie z konsultantem. po chwili odebrał sympatyczny pan którego poinformowałem że jakis miesiąc temu zadzoniła do mnie przesympatyczna pani proponujaca państwa produkt niestetyt produkt ten jeszcze do mnie nie dotarł w związku z powyższym chciałbym zrezygnować z Państwa oferty a że nie dostałem paczki nie posiadam również numeru klienta. Pan po poproszeniu mnie o imie i nazwisko sprawdził że paczka została do mnie wysłana 26stycznia i dotrze do mnie do końca tego tygodnia. spytałem czy mógłbym już teraz złożyć rezygnację, pan powiedział że tak. poprosiłem o możliwośc potwierdzenia mojej rezygnacji, pan powiedział że dziś bądź najdalej jutro otrzymam maila z potwierdzeniem. zapytałem czy za maszynkę która nadchodzi musze zapłacic czy moge ją odesłać, pan powiedzial że wybór należy do mnie.

    szybko, krótko i na temat.

    pozdrawiam wszystkich użytkówników
    F.

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam w klubie ;]
    tez sie dałam w to wciagnac ale zadzwonilam na podany numer wyzej i powiedzialam ze jednak rezyguje i nie chce zeby mi wysyłali zadnych maszynek do jutra ma mi przyjsc potwierdzenie rezygnacji na maila. Mam tez taka nadzieje , że tak też sie stanie .

    Człowiek cały czas sie uczy na własnych błedach !

    A Ty Dziadzior masz już spokój ??

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. konsultant ktory do was dzwonil mowil wam cos o wygraniu przez was jakiegos konkursu.? nagroda są szwajcarskie maszynkie, za które oczywiscie nic nie placimy jedynie koszt przesyłki ze szwajcarii? chce z tego zrezygnowac ale nie wiem czy o ta sama sytuacje chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  34. Do mnie dzownili dzisiaj z cudownymi szwajcarskimi maszynkami, niestety nie zdazyłam zapisac nazwy filmy, wiem ze mowiła cos "oszczędzasz pieniądze i czas", pamięta ktoś nazwę tej firmy? bo chciałabym na stroine srezygnowac...

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziś zadzwoniłam pod w/w nr telefonu i wszystko odkrecilam. na maila otrzymalam potwierdzenie mojej rezygnacji. szybko i po problemie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pomożcie. Tez sie naciągnęlam na te GÓWNIANIE maszynki i wyszukłam info i okazalo sie ze to kłasmtwo.. alez naiwna jestem i nawet im podalam numer pesel. jejku co mam teraz robic?? dzwonili jakies pół godz temu da sie to odkręcic? proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  37. Do mnie też dziś dzwonili i niestety dałam się wkręcić ... Nie mam pojęcia co teraz robić .. podobno nie odmawia się im przez telefon bo to dla niech żaden dowód tylko wysyła się do nich list ....

    OdpowiedzUsuń
  38. no cóż, do mnie też dziś dzwonili ale poprosiłam, żeby zadzwoniła za 30 min, wujek google jednak mnie ostrzegł więc odmówiłam :) - w dzisiejszych czasach trzeba uważać, nic nie ma za darmo ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dzisiaj do mnie dzwonili - potwierdizłem imie i nazwisko, po czym dodałem, że nie przypominam sobie abym brał udział w ankiecie. Po tym się rozłączyło - nie wiem czy pani się rozłącyzła, czy może ja coś nacsinąłem. Czy paczka do mnie przyjdzie? Adresu, czy Peselu nie powteirdzałem

    OdpowiedzUsuń
  40. A jesli po kilku minutach rozmowy doszlam do wyboru damskiej lub meskiej maszynki i rozladowal mi sie telefon? bez przypalu?

    OdpowiedzUsuń
  41. Słuchajcie,
    dzisiaj się zgodziłem na wysłanie mi maszynek, jednak wujek google dał znać, i udało mi się dodzwonić i wymówić zamówienie. Powiadomiłem też TVN Uwaga o oszustach. Zobaczymy, czy dadzą mi spokój. Walczyć z oszustami !

    OdpowiedzUsuń
  42. Do mnie dzwonili wczoraj i niestety zgodziłam się. Nie pamiętam firmy, ale ponoć jest to nagroda za wypełnienie jakieś ankiety modowej. Miał ktoś podobnie? Pamiętacie jako jaka firma się przedstawili. Chciałabym to już teraz odkręcić, żeby mi nawet te pierwszej paczki nie wysyłali.

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej ..ja także zostałam naciągnięta !! Jak mam to odkręcić ??
    Gdzie mam zadzwonic, na jaki numer? :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Do mnie też zadzwoniła wczoraj przesympatyczna Pani oferując cudowne maszynki. Oczywiście ja debilka się nabrałam, ale dzisiaj zadzwoniłam na infolinię 22 203 73 14. Odebrała Pani, więc powiedziałam jej że dzwoniła do mnie Pani proponując maszynki, i że się zgodziłam ale mam 10dni na odstąpienie od umowy i właśnie chciałam to uczynić. Pani zapytała o imię i nazwisko i nr tel na który dzwoniła konsultantka. Podałam i stwierdziła, że żadna paczka do mnie nie przyjdzie. Mam nadzieję! Ostrzegam, mimo że dałam się nabrać kilka razy na takie rzeczy. Zazwyczaj paczki nie są polecone ani priorytetowe, więc jeśli się nabierzecie i zaczniecie dostawać monity to napiszcie do nich, że nie otrzymaliście żadnej paczki. I będzie po problemie. W żadnym wypadku nie podawajcie nr pesel niby w celu potwierdzenia pełnoletności. Wystarczy, że podasz datę urodzenie a po drugie to nie wiedzą do kogo dzwonią, skoro znają Twój adres? Banda Oszustów!!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. znajoma_znajomej4 kwietnia 2013 11:27

    wezcie przestańcie skoro firma nie znajduje sie w Polsce, a sie nie znajduje poniewaz nie ma jej w KRAJOWYM REJESTRZE SĄDOWYM to mozecie rownie dobrze odebrac maszynki zuzyc je i nie zaplacic, nic wam nie zrobia ;) Taki telefon nic nie znaczy, a że ludzie się boja bo nie znaja swoich praw to płacą. No przestancie.

    OdpowiedzUsuń
  46. firma o wielu nazwach4 kwietnia 2013 14:19

    Witam,
    do mnie również zadzwonili ale z firmy Matador Infinity, pan (nr zastrzeżony) poinformował mnie, że moje dane ma z Weltbildu (choć nie wyrażałam zgody na udostępnianie moich danych, ale to już sobie osobno załatwię) i jako stały klient dostanę za darmo maszynkę szwajcarskiej firmy plus jedno ostrze, które normalnie kosztują 80 zł, a później co 2 m-ce będą przesyłane ostrza w ilości sztuk 6 za 39zł + 19,9 zł przesyłka.
    Zgodziłam się, ale po przeczytaniu wielu postów i ostrzeżeń zadwoniłam na podany gdzieś poniżej w postach nr 22-2037314. Odebrała pani z firmy Westerfield, która przyjęła moją rezygnację (trzeba podać imię, nazwisko i nr tel na który dzwoniono) i powiedziała, że żadna przesyłka do mnie nie dotrze. Teraz czekam na potwierdzenie meilem.

    OdpowiedzUsuń
  47. A może przeczytajcie chociaz raz to co jest napisane w tej pierwszej paczce, ja z maszynki skorzystałam, natomiast z tych wkładów wystarczyło zadzwonić i powiedziec ze sie nie chce i nic wiecej mi nie wysyłają. I nie miałam problemu z dodzwonieniem sie, numer podany był na fakturze, więc nie rozumiem niektórych.

    OdpowiedzUsuń
  48. MACIE TUTAJ SIE DZWONI W CELU ODKRECENIA: ZNALAZLEM 10 MINUT PO TYM JKA SIE WYSRTRASZYLEM PO PODANIU PESEL. No stress :)
    "Witam,
    do mnie również zadzwonili ale z firmy Matador Infinity, pan
    (nr zastrzeżony) poinformował mnie, że moje dane ma z Weltbildu (choć
    nie wyrażałam zgody na udostępnianie moich danych, ale to już sobie
    osobno załatwię) i jako stały klient dostanę za darmo maszynkę
    szwajcarskiej firmy plus jedno ostrze, które normalnie kosztują 80 zł, a
    później co 2 m-ce będą przesyłane ostrza w ilości sztuk 6 za 39zł +
    19,9 zł przesyłka.
    Zgodziłam się, ale po przeczytaniu wielu postów i
    ostrzeżeń zadwoniłam na podany gdzieś poniżej w postach nr 22-2037314.
    Odebrała pani z firmy Westerfield, która przyjęła moją rezygnację
    (trzeba podać imię, nazwisko i nr tel na który dzwoniono) i powiedziała,
    że żadna przesyłka do mnie nie dotrze. Teraz czekam na potwierdzenie
    meilem.

    OdpowiedzUsuń
  49. Proszę, osoby, które dostały już fakturę od firmy Westerfield
    Int. AG o podanie adresu siedziby firmy w Szwajcari i oddziału w Polsce. W ten sposób będzie można szybko i skutecznie wysłać Oświadczenie od odstąpieniu od umowy zawartej na odległość a także Wniosku o usunięcie danych osobowych. Wielu osobom, które dziś czują się naciągnięte to z pewnością pomoże. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  50. dziekuje ze ktos naoisal na temat tej firmy ze naciaga poniewaz przed chwila tez mialam taki telefon on nich i otwierajac ta strone szybko odmowilam:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja również tak samo dałam się nabrać,na podanym przez was numerze włącza się sekretarka i uprzedza ,że linia jest zajęta.Czy jak przyjdzie ta paczka to mam jej nie odbierać? Czy odebrać i wtedy zadzwonić z rezygnacją i napisać pismo do nich? Pomóżcie

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakiś numer tej infolinii. Błagam!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. niestety też się nabrałam jakąś godz temu! proszę o nr do tych oszustów!

    OdpowiedzUsuń
  54. Angelika Wałaszek1 maja 2013 21:37

    Zrobiłam tak jak polecano, zadzwoniłam po może 2 godzinach od telefonu od tej firmy na infolinię, podałam wszystko, pani mnie poinformowała ze nic mi nie przyjdzie i nikt juz więej z tej firmy z żadnymi promocjami nie będzie dzwonił itd. a tu nagle może po 1,5 miesiąca przyszła mi ta paczuszka, nie wiem co mam robić..zadzwonić jeszcze raz??! będę ponosiła jakieś koszty? Proszę o pomoc.!!

    OdpowiedzUsuń
  55. długo dla nich pracujesz? ;D

    OdpowiedzUsuń
  56. Nr z jakiego do mnie dzwoniła pani to: 22 430 95 00

    OdpowiedzUsuń
  57. Uważajcie na tych oszustów i nigdy nie zgadzajcie się na propozycję telefonową,
    dotyczając firmy MATADOR. Otrzymałem list zwykły i maszynką i fakturą na 19.90zł.
    Tak, maszynka jest za darmo,ale wysyłka 19.90zł i jeszcze chcieli mnie to wysylać dalej.
    Na fakturze napisali:
    Pakiet startowy 0.00zł
    Opłata pocztowa: 19.90zł
    Tel. oszustów 22 430 99 99
    adres: Plac Grzybowski 12/16 , 00-104, Warszawa

    OdpowiedzUsuń
  58. aktualizacja!!! teraz firma znajdująca się pod tym adresem i nr tel [22/430-95-00] nazywa się Prestige Daimond i oferuje darmową szwajcarską bieliznę. Ja nigdy nie godzę się na pseudodarmowe prezenty więc poprosiłam o tel jutro żeby mieć czas na kotrolę. Nie wiem jakie ta firma ma zasady działania ale piszę informacyjnie, że BYC MOŻE ta bielizna nie jest do końca za darmo.

    OdpowiedzUsuń
  59. Czytając wasze posty postanowiłam zadzwonić na infolinie do tej firmy, wystraszyłam sie bo sama tez dałam sie nacinając na te "maszynki" udało mi sie do nich dodzwonić porozmawiałam z osobą obsługująca infolinie po czym dowiedziałam sie ze rezygnacja jest przyjęta. mam nadzieje ze juz nie będzie mi nic przychodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. tez sie na to nabralem niestety ... ja to bym wpadl tam do tej ich calej smiesznej siedziby o ile istnieje xD przyszla mi smieszna maszyneczka i juz nie taka smieszna faktura mam zaplacic 19;90 co mam zrobic zadzwonic do tego biura obslugi i powiedziec ze nie chce tego ? jak to wyglada moge odeslac na ich koszt ???

    OdpowiedzUsuń
  61. skoro przysłali zwykłym listem to płacić nie musicie, a umowa żadna nie była podpisywana, bo za pierwszym razem musi być na piśmie , a nie telefonicznie, tak mi się wydaje

    OdpowiedzUsuń
  62. czy długo probowałaś dzwonić, ja nie mogę się dodzwonić. Możesz podać nr pod który dzwoniłaś i w jakich godzinach się dodzwoniłaś?

    OdpowiedzUsuń
  63. Zadzwonił do mnie Pan, zapewniał że wszystko jest darmowe, pytałam kilkakrotnie czy napewno, odpowiedział że tak. Wczoraj otrzymałam przesyłkę a wraz z nią fakturę 19,90 za koszty przesyłki. Zadzwoniłam dzisiaj do konsultanta, że o kosztach nie zostałam poinformowana, zostanie przesłuchana rozmowa i mają oddzwonić czy "nie usłyszałam, bo konsultant szybko mówił" czy faktycznie nie powiedział. Maszynka jak widzę przez folię nic specjalnego, lepiej iść do sklepu i kupić sobie samemu. Dziewczyny walczcie o swoje !

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie ma problemu z rozwiązaniem umowy wszystko jest zgodnie tak jak mi powiedziano nie wiem czemu większość z was histeryzuje.... Maszynki do mnie przyszły tak jak mi obiecano w przeciągu 2tyg i płacę tylko za przesyłko potem dzwinisz na infolinie i rozwiązujesz umowę... dla zachęty dają nawet 50% rabatu :) żeby nie rezygnować a skąd mieli dane >? To już inna sprawa :) według mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Pomoc

    ja wygrałem maszynkę do golenia firmy MATADOOR miesiąc temu i dziś 25.czerwca przysłali mi wkładki do tej maszynki i znią przysłali fakturę i nie wiem jak z tego wybrnąć.
    Pomóżście mi

    OdpowiedzUsuń
  66. ich_numer_telefonu27 czerwca 2013 20:18

    22 430 99 99
    Dzwońcie do frajerów

    OdpowiedzUsuń
  67. Teraz i w necie się reklamują...

    Sprzedawca:
    Courlux International SA,
    Rte de la Broye 117,
    CH-1623 Semsales,
    Switzerland. CH-217-3531930-1

    http://pielegnacja-men.pl/zyletki/form/mailing

    OdpowiedzUsuń
  68. No i niestety moja babcia się nabrała na "wygraną" bieliznę od Westerfield International AG.

    Rezygnacja zgłoszona pod numerem tel. (22)2037314 wraz z wnioskiem o usunięcie danych osobowych. Powiedzieli jednak, że nie wysyłają potwierdzeń na maila. Ciekawe, czy to coś da...
    Można też podobno pisać do nich na: kontakt@westerfield.ch

    Jeśli przyjdzie jakaś przesyłka to będzie od razu lądować w skrzynce na zwroty, na pewno nic nie zamierzamy im płacić.

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgodziłam się na przysłanie mi "darmowej" maszynki, nie podałam jednak numeru pesel. Po otrzymaniu przesyłki zdecydowałam się zrezygnować z dalszych przesyłek i udało się to załatwić przez telefon. Uważam jednak, że ta maszynka jest bardzo dobra i zastanawiam się nad wznowieniem zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  70. Jesli jest to kwota w wysokosci ok 80 zl to pier***cie to z gory na dol nie wydaje mi sie zeby ktokolwoek zakladal sprawe za taka kwote poza tym nie zgadzaliscie sie na jakiekolwiek platne prezenty czyli jesli oni nawet maja ta nagrana rozmowe jestescie w stanie sie przed tym obronic bo to zwykle oszustwo. Olac sprawe i tylke a firma windykacyjna tak na prawde w polsce nic nie moze wiec tez ja olac :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. to zaplaciles za maszynke - dostales ja i zrezygnowales z zamowien ostrzy ?

    OdpowiedzUsuń
  72. a mozesz podac numer na jaki dzwonilas ?

    OdpowiedzUsuń
  73. i ja sie nabralam ... moze lepiej odebrac paczke zaplacic 19.90 i zrezygnowac, bo pan z ktorym rozmawialam powiedzial ze mam 10 dni na zwrot.

    OdpowiedzUsuń
  74. Witam!
    Czy którejś z osób poniżej udało się coś wskórać?
    Proszę o odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Witam
    Moja żona już od dawna korzysta z tych maszynek... twierdzi że sa świetne i nic innego nie chce kupować.
    Mnie trochę to wkurza, że przysyłają kilka sztuk co pół roku, bez żadnej umowy itd, ale skoro są takie super, jakoś to toleruję.
    Kiedyś zona zadzwoniła, że nie potrzebuje tak dużo, to przysyłają jej teraz raz w roku i jest ok.
    Z tego co wiem, bez problemu można zrezygnować, zmienić cześtotliwość przysyłania itd.


    Jednak miarka sie przelała w dniu dzisiejszym: dostaliśmy przypomnienie (dodatkowo 15zł) za rzekomo nie zapłacona fakturę i maszynki, które do nas nie dotarły... w poniedziałek zrobię im taka jazdę, jakiej jeszcze nie widzieli.

    OdpowiedzUsuń
  76. czy oni znają adres rozmówcy?

    OdpowiedzUsuń
  77. czy tylko numer telefonu?

    OdpowiedzUsuń
  78. i co dalej? dostales paczke?

    OdpowiedzUsuń
  79. Nie znają, kartę sim kupiłem w sklepie, więc nie wiem skąd mieli by mieć adres :D

    OdpowiedzUsuń
  80. Trzeba z nimi grubo cisnąć i odmawiać, mi też panna nie dawała dojść do głosu lekko ją pocisnąłem to już mi dała coś powiedzieć i wtedy ja jej nie dawałem nic powiedzieć i ryłem jej głowę tym że walą w chuja z ludźmi. Mam nadzieję że więcej już nie zadzwonią bo to nie był pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
  81. dlaczego nikt z was nie slucha ze zrozumieniem, 3 rozne firmy sa rynku, najpierw zastanowcie sie kogo chcecie obsmarowac

    OdpowiedzUsuń
  82. pytajcie o dane w trakcie rozmowy - musza podac bez laski

    OdpowiedzUsuń
  83. tutaj w wiekszosci pisza histerycy, ktorzy nie rozrozniaja i nie sluchaja kto do nich dzwoni; przykrosc wielka gdyz zle swiadczy o tych histerykach nierozumiejacych jezyka polskiego

    OdpowiedzUsuń