piątek, 28 lutego 2014

Hilton Kiev – You're doing it right!


Na początku roku skorzystałem z błędu cenowego zauważonego na forum Fly4free. Nieotwarty jeszcze Hilton w Kijowie był wtedy możliwy do rezerwacji w serwisie Agoda od 65 złotych za pokój. Sam wziąłem pokój Executive (wg Agody "dyrektorski") ze śniadaniem po około 85 złotych za dzień. Zwykły pokój w tym hotelu kosztuje jakieś 1300 złotych za noc, także "zniżka" dość pokaźna. Rezerwacja była płatna z góry i nieodwołalna. Agoda jednak nie wzięła sobie tego zbytnio do serca i po kilku dniach po prostu anulowali rezerwację, zwracając pieniądze.

Sprawa wyglądała na zamkniętą, jednak okazało się, że po kontakcie z hotelem Hilton Kiev przywraca rezerwacje z błędną ceną! Widać, że niektórym hotelom i sieciom zależy na zadowoleniu klienta i potrafią wziąć na siebie odpowiedzialność za błąd. InterContinental Hotels Group i hotele Holiday Inn Berlin Centre Alexanderplatz oraz Hotel Indigo Berlin Ku'Damm (które ostatnio nie honorowały rezerwacji z błędną ceną, a do tego nawet się nie pofatygowały, żeby takie rezerwacje rzeczywiście anulować) powinny brać przykład.
Przywrócona rezerwacja widoczna na koncie w HHonors
Także, jeśli komuś udało się wtedy dokonać rezerwacji w Hilton Kiev, to wystarczy, że skontaktuje się z hotelem i najprawdopodobniej jego rezerwacja zostanie przywrócona. Nie trzeba nawet samemu dzwonić na Ukrainę, wystarczy napisać na ogólnego maila HHonors (hhonors@hilton.com) albo może i bezpośrednio do hotelu (kyiv.reservations@hilton.com) podając dane rezerwacji oraz swoje, wraz z numerem telefonu. Ktoś z hotelu zadzwoni, a potem ta rezerwacja pojawi się na naszym koncie w HHonors.

Można otrzymać jedynie standardowy pokój, chociaż niektórym podobno udaje się zachować nawet i Executive (mi się niestety nie udało, ale może status Gold to na miejscu zmieni...:). Należy się też spodziewać prośby o przesłanie biletów lotniczych/autobusowych, co jest dość dziwne, ale przechodzi i poinformowanie ich, ze się przyjeżdża samochodem.


Kliknij, jeśli podobał Ci się wpis:

6 komentarzy:

  1. Wczoraj znajomi potwierdzili rezerwację w berlinie za 2 centy telefonicznie bez żadnych problemów - dziś pojechali więc wieczorem napisze czy udało się zameldować

    OdpowiedzUsuń
  2. Oki, daj znać!
    Może się jednak namyślili...

    OdpowiedzUsuń
  3. wcale mnie nie dziwi, że taką opcje zrobili w Kijowie bo teraz się ludzie będą bać jeździć ze względu na to co się dzieje. Pewnie, że będą osoby chętne ale normalnie liczba osób które odwiedzają stolice znacznie spadnie na kilka lat. Przykład chociażby egiptu. Rok temu kupiłem 5* all in na tydzień za 1300 dzień przed wylotem gdzie takie ceny były rzadkością a na miejscu okazało się, że mało kto zapłacił więcej niż 1600

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi potwierdzili wszystkie trzy rezerwacje (2 x "KING EXECUTIVE ROOM WITH LOUNGE ACCESS - BED AND BREAKFAST" w cenie ok. 23 EUR za noc oraz 1 x "KING GUEST ROOM - ONLINE BAR" w cenie ok. 18 EUR (niestety bez śniadania). Dodam, że reklamacje do HH wysłałem 19-go stycznia, a potwierdzenia przyszły (po telefonie z Kijowa) dopiero 28-go stycznia. Po dzisiejszym meilowym zgłoszeniu błędnej ilości adultów w każdym z pokoi (1 zamiast 2), po 5 godzinach przyszły poprawne potwierdzenia. Podejrzewam, że Executiva uratował złoty status.
    Ps. Jeśli jest ktoś chętny na pokój w dniu 12/13 IV 2014 - proszę o kontakt (mam jedną zdublowaną rezerwację na sobotę).

    OdpowiedzUsuń