wtorek, 19 sierpnia 2014

Do 150 PLN zniżki na Hotels.com (bez ceny minimalnej!)


Rewelacyjna promocja na hotele na amerykańskiej wersji strony Hotels.com!
Aż do 150 PLN (50 USD) zniżki, bez ceny minimalnej, co sprawia, że możliwe są nawet i prawie darmowe pobyty!

  • 30 USD zniżki w 3* hotelach z kodem: 3STARUS
  • 40 USD zniżki w 4* hotelach z kodem: 4STARUS
  • 50 USD zniżki w 5* hotelach z kodem: 5STARUS

Aktualizacja: Nadal działają jeszcze kody na kanadyjskiej wersji strony i z CAD (dolar kanadyjski) jako walutą! Odpowiednio: 3STARCA, 4STARCA, 5STARCA!
Aktualizacja #2: Działa jeszcze odpowiedni kod na niektóre hotele 3-gwiazdkowe.
Aktualizacja #3: Powyższe kody już nie działają, dostępne są natomiast inne, działające również na kanadyjskiej stronie, ale już tym razem z wartością minimalną:

  • $30 dla rezerwacji powyżej $200 (3 ***) kod: LABCA3
  • $40 dla rezerwacji powyżej $300 (4 ****) kod: LABCA4
  • $50 dla rezerwacji powyżej $400 (5 *****) kod: LABCA5


Pobyty między 25 sierpnia a 31 grudnia 2014 (więc razem z Sylwestrem!).
Waluta musi być ustawiona na USD! Kody wpisuje się pod sam koniec, po prawej stronie. Niektóre hotele nie biorą udziału w promocji.

>>> LINK DO STRONY HOTELS.COM (US)

Kodów można użyć ile razy się chce (raz na rezerwację), ale ogólnie są do wykorzystania 15.000 razy, także sugerowałbym się pospieszyć! O promocji najszybciej napisałem na Facebooku (a dowiedziałem się o niej z LoyaltyLobby), teraz jest trzecia nad ranem i w sumie zostałem zmuszony do zakończenia dokonywania rezerwacji - bank prawdopodobnie zablokował mi chwilowo kartę, pewnie uznając taką liczbę transakcji za podejrzaną ;))

Przykładowe ceny:
Ceny hoteli na Sylwestra w Warszawie!

Możliwe do osiągnięcia są jeszcze niższe ceny, w zależności od terminu!


Kliknij, jeśli podobał Ci się wpis:

61 komentarzy:

  1. działa wam jeszcze?" Wybrany kod rabatowy jest ważny tylko w wybranych regionach" przy próbie hiltona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarezerwowane w ten sposób hotele licza się do zbierania punktów?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, chyba ze zbierasz punkty na hotels.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam 12/13 grudnia Hilton Warsaw. Nie jestem zachłanny :P

    OdpowiedzUsuń
  5. rezerwowalem 20 minut temu. dzialalo

    OdpowiedzUsuń
  6. musisz walute i region na USA ustawić

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdaje się, że po imprezie: "That discount code has been used too many times already"

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy jako GOLD w Hiltonie wciąż mogę liczyć na śniadanie dla mnie i mojego gościa, czy nie uhonorują tej rezerwacji, jako że nie była robiona na oficjalnej stronie?

    Czy potrzeba/warto pisać do hotelu, żeby wciągnęli rezerwację zrobioną na Hotels.com na moje konto HHonors, czy może lepiej zostawić tak jak jest i ewentualnie negocjować w hotelu?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak Kuba pobukowal hotele na 2 kolejne urlopy to Ty mi tu z takimi ofertami wyjezdzasz...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi miesiąc temu zrobili status match w hiltonie na golda. Przesłałem im skany z Accor platinum z punktami i hiltona. I zrobili mi do marca 2016. Spróbuj :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiecie czemu również na Kanadyjskiej stronie pokazuje mi się "That discount code has been used too many times already" ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej bardzo małe, w końcu sami ustalili ile razy te kody mogą być użyte ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witajcie, czy miał ktoś taką sytuację, że po wpisaniu zniżki z karty ściągnęło mu normalną cenę? oczywiście w potwierdzeniu nie ma możliwości zrezygnowania z hotelu. Będę wdzięczna za info. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. No to chyba będzie okazja do spotkania się... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Raczej nie, chociaż czasem może się zdarzyć, że w sumie omyłkowo naliczy punkty, jak wcześniej też poprosisz o podpięcie danej rezerwacji pod swoje konto lojalnościowe.
    Z tym kodem niestety nie zbiera się darmowych noclegów w programie na Hotels.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A u Ciebie tak się stało? To by trzeba było reklamować, w takim przypadku nie ma znaczenia, że rezerwacja była bezzwrotna, powinni zwrócić skoro popełnili błąd.
    U mnie raczej wszystko w porządku!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak po wpisaniu kodu miałam 28 dol. i przeszłam do płatności i w potwierdzeniu cena 68 dol. sprawdzam na koncie i 200 pln mniej. A miało być tak pięknie :(

    OdpowiedzUsuń
  18. 3STARCA na 3-gwiazdkowe jeszcze działa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pisać bezpośrednio na Grzybowską po polsku czy jakoś ogólnie po angielsku? :-/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja miałem taką sytuację przed chwilą.

    Zamiast 27.37 CAD$z karty pobrało 57.37 CAD$.
    Napisałem im email z prośbą o zwrot.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dan na jakiego maila do nich pisałeś?

    OdpowiedzUsuń
  22. Napisałem poprzez formularz na stronie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bezpośrednio do hotelu i po polsku ;)

    HILTON WARSAW HOTEL AND CONVENTION CENTRE
    GRZYBOWSKA 63, WARSAW, 00-844, POLAND
    TEL: +48-22-356 5555 FAX: 48-22-356 5556
    info.warsaw@hilton.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ten sam problem...


    w której zakładce to jest ? jak wchodzę w customer serivce i contact to mam error :P

    Bad Request

    Your browser sent a request that this server could not understand.
    Size of a request header field exceeds server limit.

    Cookie

    /n

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję! Hilton za 3,29 USD buahahahaha :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  26. dobra z innej przeglądarki poszło, zastanawiam się czy do nich nie zadzwonić mają jakiś numer warszawski :>. a niby w formularzu nie gadają po Polsku.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zadzwoniłem na infolinie i wytłumaczyłem sytuacje, próbował mnie wkręcić że kupon można tylko raz użyć ale po wytłumaczeniu mu że normalnie zadziałał poszedł pogadać z menadżerem i menadżer zgodził się na wprowadzenie kuponu i mają mi zwrócic 40$. Możesz spróbować, tylko trzeba się trochę natrudzić po angielsku ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super, to zazdroszczę, chętnie bym się tam znów wybrał, napisz po pobycie jak Ci się tam podobało ;)
    I dzięki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam u mnie ta sama sytuacja miało być 24 CAD a pobrali ponad 75 jedyny przypadek a zarezerwowane ponad 11 noclegów. Dzwonie do nich nie popuszczę 😊

    OdpowiedzUsuń
  30. 3STARCA raz, 4STARCA raz, a teraz wyrzuca: That discount code isn’t valid. Zostaly tylko chyba kody na 5STARUS ?

    OdpowiedzUsuń
  31. A było złoto do kupienia za 30 dolców na ebay-u:>
    Teraz też jest chyba tylko trochę więcej USD trzeba zpałacić.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dodzwonić się tam to jakaś masakra, 20 minut czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mówili kiedy zwrot i czy będzie jakieś info?
    Obawiam się, że za kilak dni znowu będzie trzeba dzwonić i wyjaśniać.

    OdpowiedzUsuń
  34. czemu żerujesz tylko na cudzych znaleziskach a sam nic nie znajdziesz i nie wstawisz na strone

    OdpowiedzUsuń
  35. Żeby jedni mogli porezerwować tanio fajne hotele, a inni sobie ponarzekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardziej kretyńskiego pozbawionego logiki pytania nie czytałem o 20 lat HIT KRETYNIZMU - widać że doświadczenie jest zerowe

    OdpowiedzUsuń
  37. Wiedeń - 4 gwiazdkowy hotel, świetne warunki, centrum - koszt: 18 $ :) ale to jeszcze na początku promocji
    Super :) Dzięki Hotelspotter :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Każdy kiedyś zaczyna, a hotele sieciowe i programy lojalnościowe nie są u nas jakoś wybitnie popularne, co w końcu staram się pomóc zmienić... ;) Także nie ma głupich pytań!

    OdpowiedzUsuń
  39. hehe, też niezależnie zabookowałem właśnie ten weekend:P Jak tak dalej pójdzie to zabraknie dla mnie pokojów do upgrade'u za GOLDa :>

    OdpowiedzUsuń
  40. powiedzieli że w przeciągu 30 dni powinni zwrócić. Trochę słabo ale co mam robić.

    OdpowiedzUsuń
  41. A ja z Travelpony odwiedzam we wrześniu lotniskowego Hiltona w Kopenhadze. Mogę w podzięce za całokształt skrobnąć jakąś gościnną relację na bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. już zwrócili :) bardzo szybko...

    OdpowiedzUsuń
  43. A dwie kolejne noce celujemy w Hotel Tonight, więc może nawet powstanie jakiś kopenhaski cykl. ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Super! Jestem ciekaw i na pewno nie tylko ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. I jak Wasze rezerwacje? Podobno anulują... z jakiegoś absurdalnego powodu, ale raczej tylko te z możliwością zwrotu... U mnie wszystkie się trzymają (a mam same bezzwrotne).

    OdpowiedzUsuń
  46. NA PEWNO nie ma zagrożenia dla pojedynczych, przy tym bezzwrotnych rezerwacji w Hiltonach, w jednym lub kilku różnych hotelach tej sieci. Potwierdzone osobiście, informacja 100% pewna. Nie wiem co z rezerwacjami bezzwrotnymi, ale robionymi na każdy dzień osobno. To już inna kwestia...

    OdpowiedzUsuń
  47. mi właśnie anulowano w westinie w Warszawie i w jednym z hoteli w Łodzi.

    cytując:
    We have discovered that, in relation to these itineraries, coupon codes
    were inappropriately used to make speculative bookings or bookings in
    anticipation of demand as restricted by the terms and conditions found
    on www.hotels.com.

    na pocieszenie dostałem kupon na 10%

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie zwróciłem uwagi jak rezerwowałem - teraz mogę wyczaić tylko takie coś na dole w potwierdzeniu rezerwacji. Moim zdaniem z tego wynika że nie. Zostało mi jeszcze na radisson waw i na Pragę na 4 noclegi dzień po dniu. Zobaczymy co dalej.

    Cancellation Policy

    If you change or cancel your booking after 7:00 PM, 12/02/14
    ((GMT+01:00) Sarajevo, Skopje, Warsaw, Zagreb) you will be charged a
    100% fee If you change or cancel your booking on or before 7:00 PM,
    12/02/14 ((GMT+01:00) Sarajevo, Skopje, Warsaw, Zagreb) you will be
    charged for 1 night (including tax) We will not be able to refund any
    payment for no-shows or early check-out.

    OdpowiedzUsuń
  49. mi też już zwrócili, super szybko bym powiedział. musieli od razu zrobić uznanie na karcie, bo zostało to u mnie zostało rozliczone razem z obciążeniem

    OdpowiedzUsuń
  50. U mnie rezerwację ciągle są na stronie hotels.com. Zostały również potwierdzone przez hotel. 3 noclegi - płatne z góry ze względu na opcje śniadania. Płaciłem Diners'em i nie widzę jeszcze obciążenia w ich systemie internetowym

    OdpowiedzUsuń
  51. Hmm, rzeczywiście wyglądała na bezzwrotną... to ciekawe, u mnie cisza, a dużo mam rezerwacji (chyba same bezzwrotne), w tym nawet i ten Westin...
    Bez sensu taka polityka, ogromna firma, zrobili promocję, a nie że to był błąd, a teraz nie mogą uznać rezerwacji, szczególnie że ich liczba była z góry ograniczona...

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja w potwierdzeniach mam następującą informację:
    Thank you for paying using your Diner's Club International ending in XXXX. Your booking is guaranteed.
    Wyszło wprawdzie do zapłaty coś ok 29 USD/noc ale to i tak po taniości za nocleg dla rodziny ze śniadaniem.

    OdpowiedzUsuń
  53. Zarezerwowałem 3 hotele: Marriot Warszawa, 3x Hilton Warszawa + Holiday Inn Express w Chinach. Zarówno Marriot jak i Hilton były rezerwacjami bezzwrotnymi. Niestety Holiday Inn miał możliwość bezpłatnej anulacji. Wczoraj otrzymałem email od Hotels.com, że mój pobyt w Holiday Inn został anulowany :/
    Na LoyalityLobby pojawił się wpis zachęcający do zgłaszania spraw do "rzecznika praw konsumenta w USA". Czy myślicie, że wartoby powalczyć u nas w kraju o skasowane rezerwacje?

    OdpowiedzUsuń
  54. Ciekawe czy teraz anulują :P po zwrocie bo jedną rezerwację mi już anulowali :/.

    OdpowiedzUsuń
  55. Marriott Warszawa za grosze zaliczony :))

    OdpowiedzUsuń
  56. Super!
    Za mną już 2 pobyty z tej promocji, a znacznie więcej przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń