tag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post683396192289533178..comments2023-08-12T16:45:47.350+02:00Comments on Hotel Spotter: Lista hoteli w promocji Point Breaks (do 30 listopada 2014 r.)Unknownnoreply@blogger.comBlogger23125tag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-41977210413642211692014-11-17T00:06:08.399+01:002014-11-17T00:06:08.399+01:00Hmmm, to dziwne...Hmmm, to dziwne...Rafał [HS]http://hotelspotter.pl/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-44090498093535080512014-11-15T14:58:06.022+01:002014-11-15T14:58:06.022+01:00Widze, ze przypisali, ale w opisie jest "Poin...Widze, ze przypisali, ale w opisie jest "Points to be earned: 0 Non-qualifying stay". Dodatkowo wydaje mi sie, ze zaczeli weryfikowac po nazwisku a nie tylko po mailu, bo w innych rezerwacjach tez jest zmienione, a z tymi hotelami sie nie kontaktowalem...jacentynoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-20270885334577641812014-11-15T11:45:20.482+01:002014-11-15T11:45:20.482+01:00No właśnie, ciężko powiedzieć...
Może lepiej napi...No właśnie, ciężko powiedzieć...<br /><br />Może lepiej napisać, a potem jeszcze sie upewnić czy jest przypisana do dobrego konta...Rafał [HS]http://hotelspotter.pl/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-89263791858001143852014-11-14T21:55:43.668+01:002014-11-14T21:55:43.668+01:00Noclegu jeszcze nie bylo. Zarezerwowalem przez apl...Noclegu jeszcze nie bylo. Zarezerwowalem przez aplikacje 2 noclegi, ale podczas instalacji apki podaje sie nr RewardsClub. I teraz sie boje, czy po blokadzie poprzedniego konta dopasuje mi wykonanie tego zadania do nowego konta, jesli tylko przypisza mi je do rezerwacji w hotelach, na recepcji. Myslisz, ze czekac do nocki i przypisywac osobiscie, czy napisac maila do hotelu? Jest jakas roznica?jacentynoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-77696723210852322532014-11-14T14:22:30.945+01:002014-11-14T14:22:30.945+01:00Ale się jeszcze nie odbyła? No chyba powinno zalic...Ale się jeszcze nie odbyła? No chyba powinno zaliczyć, chociaż z tym ITN to ciągle jakieś problemy, z tymi zadaniami z aplikacją chyba najwięcej :pRafał [HS]http://hotelspotter.pl/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-61307817036638136102014-11-13T20:50:35.621+01:002014-11-13T20:50:35.621+01:00Tak zrobie, ale jednym z zadan jest rezerwacja prz...Tak zrobie, ale jednym z zadan jest rezerwacja przez aplikacje, ktora byla zarejestrowana na starym koncie - myslisz, ze zalicza to zadanie czy trzeba rezerwowac cos jeszcze?jacentynoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-25986216288644728752014-11-12T22:45:32.190+01:002014-11-12T22:45:32.190+01:00Pewnie o ile się dopatrzą, ze się miało drugie...
...Pewnie o ile się dopatrzą, ze się miało drugie...<br /><br /><br />Ogólnie to jak zablokowali Ci tamto konto, a miałeś zrobione na nim nieodwołalne rezerwacje do ITN, to chyba najlepiej by było właśnie zrobić drugie konto i np. napisać do hoteli, żeby je podczepili pod rezerwację zamiast tamtego... No i już z kodów nie korzystać...Rafał [HS]http://hotelspotter.pl/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-44116074279231472812014-11-12T22:10:08.759+01:002014-11-12T22:10:08.759+01:00BTW jak wyglada sprawa z blokowaniem kont? Jesli z...BTW jak wyglada sprawa z blokowaniem kont? Jesli zalozy sie dwa to po wykryciu blokuja oba?jacentynoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-19566036095850083772014-11-12T21:55:24.100+01:002014-11-12T21:55:24.100+01:00dupa:
Thank you for your e-mail. We appreciate yo...dupa:<br /><br />Thank you for your e-mail. We appreciate your feedback and apologize forany inconvenience this may have caused you.<br /><br />Your<br /> comments have been documented and shared with the management staff of <br />the IHG Rewards Club Service Center. The information is alsoavailable <br />to our corporate executives who make decisions pertaining to future <br />enhancements of our program.<br /><br />Our<br /> IHG Rewards Club members are our most valued customers and we <br />appreciate your loyalty to our hotels. Your honest feedback allows us to<br /> make future enhancements to our program and ensure our members are <br />satisfied with our program.<br /><br />As previously advised your <br />account number xxxxxx has been permanently deactivated, therefore we <br />can no longer activate the account.jacentynoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-52292340296814110652014-11-01T11:59:40.279+01:002014-11-01T11:59:40.279+01:00Jesli chodzi tylko o "It has been determined ...Jesli chodzi tylko o "It has been determined that the account has been registered to non-target promotions." to mozna sie tlumaczyc niewiedza, ze dostepne w internecie, itp. Ale jesli chodzi o "It has been determined that the account has been used to maliciously take advantage of the program in relation to point or mileage credit or reward usage." to nie bardzo wiadomo o co chodzi. Jesli naprawde cos kombinowales z tym kontem co jest niezgodne z regulaminem to chyba trzeba zaakceptowac fakt, ze kombinowanie nie zawsze sie oplaca.Davenoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-66856059628014937472014-11-01T10:10:44.148+01:002014-11-01T10:10:44.148+01:00No i jaki finał sprawy?No i jaki finał sprawy?qwnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-14873380821462671642014-10-28T11:21:13.744+01:002014-10-28T11:21:13.744+01:00Cholera... To trzeba im pisać, że jest się nowym i...Cholera... To trzeba im pisać, że jest się nowym i się nie wiedziało, że się coś robi nie tak i niezgodnie z regulaminem, tylko że chciałeś wziąć udział w promocji Into The Nights i się specjalnie po to zarejestrowałeś w programie i zarezerwowałeś noclegi... No i prosić o przywrócenie konta. Jak to nie pomoże to może by trzeba było założyć nowe konto, zarejestrować się w ITN i jeśli to są bezzwrotne rezerwacje to spróbować do nich napisać (albo np. do hoteli) z prośbą o podpięcie tych rezerwacji pod nowe konto, może to by zadziałało...).<br /><br /><br />Czyli jednak nadal niebezpiecznie jest jednak korzystać z kodów bonusowych... No ale mam nadzieję, że jednak Ci się uda, już się zdarzyło tutaj komuś, że przywrócili mu konto i to z punktami które na nim były...Rafał [HS]http://hotelspotter.pl/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-81438969717133343932014-10-28T10:39:02.898+01:002014-10-28T10:39:02.898+01:00No i niestety.... dostalem od nich cos takiego:
&q...No i niestety.... dostalem od nich cos takiego:<br />"<br />We regret to inform that your account has been permanently deactivated due to fraudulent actvity. Violations found include the following:<br />- Commission of fraud or abuse involving any portion of our Program;<br />- It has been determined that the account has been registered to non-target promotions.<br />- It has been determined that the account has been used to maliciously take advantage of the program in relation to point or mileage credit or reward usage.<br />Below is an excerpt from the Program Terms and Conditions:<br />Membership Cancellation. SCH reserves the right to cancel any IHG® Rewards Club membership and revoke any and all unredeemed IHG® Rewards Club points collected by any member for reasons that include, but are not limited to: 1) violation of these Terms and Conditions; 2) misrepresentation of any information or any misuse of this Program; 6) commission of fraud or abuse involving any portion of this Program; 7) more than one active account per member; or 9) action, in any other way, to the detriment of the Program or any of its alliances; all as may be determined by SCH in its sole discretion.<br />Should you require further assistance, please feel free to contact the IHG Rewards Club Service Center again."<br />Mozesz pomoc, co zrobic aby przynajmniej przywrococ konto? To calkowita swiezynka, nie bylo na nim jeszcze zadnych punktow, tylko 3 rezerwacje do aktualnego Into the nights.jacentynoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-54476073669617829822014-10-20T14:43:16.923+02:002014-10-20T14:43:16.923+02:00na "zaprzyjaźnionym koncie" też tak miał...na "zaprzyjaźnionym koncie" też tak miałem przez czas jakiś... nigdzie nie pisałem i po jakims czasie wszystko wróciło do normy :)<br /><br /><br />Większy problem to ostatnia zmiana "wyzwań" w nowej wersji "Big Win"... teraz to się robi zupełnie nieopłacalne :(Lotoholikhttp://lotoholik.plnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-55644733439617802082014-10-20T13:43:32.022+02:002014-10-20T13:43:32.022+02:00Hmm, to niedobrze, czyli chyba nadal się jednak do...Hmm, to niedobrze, czyli chyba nadal się jednak dobierają do osób, które korzystają z kodów... A dużo było na tym koncie punktów? W najgorszym razie powinna być raczej możliwość przywrócenia konta i punktów, które na nim były... Daj znać jak się sprawa będzie rozwijać...Rafał [HS]http://hotelspotter.pl/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-72276283247564628822014-10-19T23:44:15.819+02:002014-10-19T23:44:15.819+02:00@Rafał
spotkales sie z czyms takim? Nie moge zalo...@Rafał<br /><br />spotkales sie z czyms takim? Nie moge zalogowac sie na konto zony (konto powiazane z podany mailem niby nie istnieje), a z supportu odpisali mi cos takiego:<br /><br />"IHG Rewards Club conducts random audit <br />every now and then to all accounts on the system to ensure maximum <br />system efficiency. Your account is currently under such audit and is <br />thus temporarily unavailable for online viewing. We will be sending you <br />an email as soon as the audit is complete. <br /> <br />We apologize <br />for any inconvenience this issue may have caused you as we value your <br />patronage. Should you require further assistance, please feel free to <br />contact the IHG Rewards Club Service Center again."<br /><br /><br />Dodam, ze stalo sie to swiezo po wstukaniu kodow....jacentynoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-3167776820840336972014-09-29T21:02:58.209+02:002014-09-29T21:02:58.209+02:00Cały czas duża dostępność hoteli w promocji.
Ceny...Cały czas duża dostępność hoteli w promocji. <br />Ceny poza promocją PointBreaks, stawka Best Flexible Rate dla przykładowych terminów wyglądają następująco:<br />737 PLN - Crowne Plaza Hotel Jerozolima<br />775 PLN - Crowne Plaza Amman - Jordan<br />290 PLN - Holiday Inn Warszawa Józefów<br />313 PLN - Holiday Inn Porto Gaia<br />397 PLN - Holiday Inn Helsinki City West Hotelli<br />455 PLN - Crowne Plaza Dublin-Northwood<br /><br /><br />InterContinental w Wietnamie jeszcze jest dostępny, ale z tego co widzę, tylko 1-5 października.Rafał [HS]http://hotelspotter.pl/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-26061079309540332432014-09-29T17:49:38.906+02:002014-09-29T17:49:38.906+02:00Masz rację. Wyglada na to, że masz bardziej aktual...Masz rację. Wyglada na to, że masz bardziej aktualne dane niz na stronie IHG, nieźle :)<br />Dzięki, pozdrawiam!marianonoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-52114013308984760572014-09-29T17:28:06.839+02:002014-09-29T17:28:06.839+02:00Bo to jest jeszcze stara, już niepełna lista, któr...Bo to jest jeszcze stara, już niepełna lista, która w sumie obowiązuje do 30.09: http://www.hotelspotter.pl/2014/07/lista-point-breaks-wrzesien-2014.html<br /><br />Wystarczy normalnie wejść na stronę danego hotelu z powyższej listy i jako stawkę wybrać Reward Nights. Automatycznie powinno się wczytać 5.000 pkt. za noc.Rafał [HS]http://hotelspotter.pl/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-81462782131351968632014-09-29T17:09:27.819+02:002014-09-29T17:09:27.819+02:00Sprawdzałem na stronie IHG: http://www.ihg.com/hot...Sprawdzałem na stronie IHG: http://www.ihg.com/hotels/us/en/global/redeem-rewards/pointbreaks<br /><br />i w ogóle nie ma tego hotelu na liście.mariannoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-53448918406795138342014-09-29T16:49:14.044+02:002014-09-29T16:49:14.044+02:00Może dana data się już wyprzedała? Pewnie pokazuje...Może dana data się już wyprzedała? Pewnie pokazuje, że w ogóle nie jest dostępny za punkty (lub ogólnie), a nie że wyższą stawkę punktową? Ja widzę sporo dat po 5 tys.Rafał [HS]http://hotelspotter.pl/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-52802929309266949552014-09-29T16:29:33.368+02:002014-09-29T16:29:33.368+02:00Czy to możliwe że Dublin "wyprzedał się"...Czy to możliwe że Dublin "wyprzedał się" w ciągu niespełna godziny? Czy jest szansa że jeszcze się pojawi?mariannoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-54210068153129965812014-09-29T15:01:12.630+02:002014-09-29T15:01:12.630+02:00Wystartowało ok 14:45.Wystartowało ok 14:45.Rafał [HS]http://hotelspotter.pl/noreply@blogger.com