tag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post7018005800782299865..comments2023-08-12T16:45:47.350+02:00Comments on Hotel Spotter: IHG Rewards: Zmiany w programie Gwarancji Najlepszej CenyUnknownnoreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-33387107723967136582015-06-23T11:45:20.483+02:002015-06-23T11:45:20.483+02:00No jak bezpłatna anulacja, to myślę, że można spró...No jak bezpłatna anulacja, to myślę, że można spróbować, szczególnie że pokój może się różnić samym typem łóżek, a tu tak raczej jest (double/twin).<br /><br />Powinni dość szybko odpowiedzieć czy uznają czy nie, potem jeszcze odpisują drugi raz, że hotel zmienił cenę na 0, ale to już właściwie sam hotel nie ma zbytniego wyboru, znaczy czasem tak się zdarza, że z jakiegoś powodu nie zmieni ceny (o czym informują) i trzeba by było zapłacić za noc, a potem IHG zwraca kasę. Plus tego jest wtedy taki, że dostaje się punkty itp., tak jak za normalny, płatny nocleg. :)Rafal • HotelSpotterhttp://hotelspotter.pl/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-21431112845942884002015-06-23T11:19:18.726+02:002015-06-23T11:19:18.726+02:00Wczoraj zarezerwowałem hotel na esky.pl który okaz...Wczoraj zarezerwowałem hotel na esky.pl który okazał się tańszy o prawię połowę vs. IHG. W mojej rezerwacji mam napisane, że to DOUBLE STANDARD ze śniadaniem w cenie, a na IHG jest to 2 SINGLE BEDS NONSMOKING z dodatkowym śniadaniem. Obie oferty są bez zdjęcia, z możliwością bezpłatnej anulacji. Teoretycznie mogę więc zrobić taką rezerwację i złożyć wniosek. Problem w tym, że musiałbym mieć od nich odpowiedź do piątku, bo od soboty będę offline i mogę nie zdążyć anulować. Warto spróbować?pawposnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-68411838893283507422014-03-29T21:49:37.509+01:002014-03-29T21:49:37.509+01:00Tak, też już dostałem kiedyś takie wyjaśnienie odr...Tak, też już dostałem kiedyś takie wyjaśnienie odrzucenia wniosku z tej strony. Wcześniej uznawali zgłoszenia z TravelRepublic (sam w końcu miałem darmowy IC Berlin:), więc nie wiem czy zmieniło się coś na tej stronie, czy się po prostu do tego IHG dokopało, ale już raczej z TravelRepublic nie ma co wysyłać wniosków BRG...<br /><br />Z reg. gwarancji: "A “non-IHG Website” is defined as a website not owned by IHG, that makes IHG rooms inventory publicly available and offers it directly to consumers, and that provides a confirmation of a completed reservation at the moment of completion of that reservation."Rafał [HS]http://hotelspotter.pl/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-362080209178116362014-03-29T21:34:28.119+01:002014-03-29T21:34:28.119+01:00Ja otrzymałem dziś taką odpowiedź odnośnie porówna...Ja otrzymałem dziś taką odpowiedź odnośnie porównania z cenami ze strony Travelrepublic:<br />"The site you found, www,travelrepublic.ie, is invalid<br />since it does not give automatic confirmation of the reservation. Since the third party web site does not provide an immediate<br />confirmation of the booking, your claim will not qualify for the Best Price<br />Guarantee."<br />Czy faktycznie jakieś zapisy regulaminu wykluczają tę stronę?Arturnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-4096155291729647222013-08-06T11:31:20.918+02:002013-08-06T11:31:20.918+02:00Spróbuję jeszcze w Porto - różnica w cenie aż 40ESpróbuję jeszcze w Porto - różnica w cenie aż 40Emichalwnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-41515677522668844122013-08-06T11:08:21.494+02:002013-08-06T11:08:21.494+02:00Ten sam cytat wraz ze screenem dostałem w odpowied...Ten sam cytat wraz ze screenem dostałem w odpowiedzi odmownej;) cóż, szkoda, bo ciężko znaleźć gdziekolwiek indziej cenę nadającą się do użycia BRG.michalwnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-88041651241642757582013-08-06T10:49:04.079+02:002013-08-06T10:49:04.079+02:00Chyba rzeczywiście trochę pozmieniali warunki, ew....Chyba rzeczywiście trochę pozmieniali warunki, ew. inaczej to teraz jest opisane ;) Wtedy z tego co pamiętam część pokoi była oznaczona Advance Purchase / Non Refundable, a inne nie, także ktoś z IHG mógł nie zauważyć, że są jeszcze dodatkowe warunki (bo chyba takie same były i wtedy). Także może rzeczywiście już raczej małe szanse na uznanie wniosku z tej strony...<br /><br />"Accommodation cancelled 14 days or more prior to departure –20% of booking value (normal rate) or 100% of booking value (special non-refundable rate disclosed as such prior to booking).<br /><br />Accommodation cancelled less than 14 days prior to departure – 100% of booking value."Rafałhttp://kuponozaur.blogspot.com/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901869941741435841.post-79612701359977273032013-08-06T10:22:57.766+02:002013-08-06T10:22:57.766+02:00mam pytanie odnośnie BPG i porównania ceny na ihg ...mam pytanie odnośnie BPG i porównania ceny na ihg z ceną tr.ie.<br /><br />Składałem ostatnio wniosek, który został odrzucony - bo warunki anulacji na tr.ie są bardziej restrykcyjne. Problem w tym że sprawdziłem kilka hoteli i wszystkie mają te same warunki anulacji -" Please note that the standard accommodation cancellation terms will apply.", więc wydaje się że uznanie ceny z tr.ie jest niemożliwe. Czy jak składałeś wniosek, to na tr.ie były jeszcze inne warunki anulacji czy też po prostu w IHG tego nie zauważyli i może sprobować jeszcze raz;)?michalwnoreply@blogger.com