sobota, 17 sierpnia 2013

Air France KLM: Wszyscy wygrywają z Flying Blue


Darmowa kawa przed wylotem i możliwość wygrania kart członkowskich Elite. Dodatkowo zwolnienie z opłat za przewóz bagażu na europejskich lotach KLM. Oto niespodzianki, które czekają na uczestników programu Flying Blue. Niecodzienna akcja przygotowana przez AIR FRANCE KLM potrwa do 30 września br. Więcej informacji dostępnych jest na stronie flyingbluepage.pl.
Osoby, które planują przelot liniami AIR FRANCE lub KLM między 6 sierpnia a 30 września br. mogą przed wylotem z Warszawy zrealizować specjalny kupon w jednej z lotniskowych kawiarni („Business Shark”, „So! Coffee” lub „Voyage Cafe”). W nietypowej akcji mogą wziąć udział podróżni, którzy zarejestrują się do programu Flying Blue, mają ważny bilet na przelot liniami AIR FRANCE lub KLM oraz wymienią ulotkę promującą akcję na kupon w biurze biletowym francusko-holenderskiego przewoźnika na lotnisku w Warszawie. Ulotki dostępne są w biurach AIR FRANCE KLM (w formie elektronicznej i papierowej), w wybranych biurach podróży oraz w taksówkach korporacji Super Taxi w Warszawie.

Ponadto podróżni, którzy liczą na dedykowane stanowiska odprawy, udogodnienia w ramach SkyPriority i zwolnienia z opłat za przewóz większej ilości bagażu, mogą wygrać karty członkowskie na poziomie Elite. Wystarczy na stronie www.flyingbluepage.pl odpowiedzieć na pytanie: „Jak chciałbyś wydać swoje Mile z Flying Blue?” najpóźniej do 30 września br. Zwycięzca otrzyma kartę o najwyższym poziomie Platinum, a wraz z nią liczne przywileje (np. bezpłatny wstęp do saloników biznesowych, bezpłatnie prawo wyrobu specjalnych miejsc na pokładzie czy 100% więcej Mil). Drugie miejsce nagrodzone zostanie kartą Gold a trzecie kartą Silver. Zwycięzców poznamy 18 października br.

Program Flying Blue istnieje od 2005 roku i liczy ponad 19 milionów członków na całym świecie. W tym roku Flying Blue otrzymał nagrodę Freddie Awards w regionie Europy i Afryki za najlepszy program lojalnościowy w transporcie lotniczym. Statuetka Freddie jest symbolem doskonałości i przyznawana jest wyłącznie firmom wyróżnionym przez osoby, które dużo czasu spędzają w podróży” – mówi Agnieszka Plewczyńska, Marketing Manager AIR FRANCE KLM Poland. „W podziękowaniu za powierzone nam zaufanie chcielibyśmy zaprosić wszystkich uczestników Flying Blue do udziału w naszej specjalnej akcji” – dodaje Agnieszka Plewczyńska.

Posiadacze kart Flying Blue już na poziomie IVORY (wystarczy rejestracja) zwolnieni są z opłat za przewóz bagażu na europejskich lotach KLM. Przystąpienie do programu Flying Blue jest bezpłatne. Zarejestrować się można na stronie www.flyingblue.com, w trakcie odprawy lub na wyświetlaczu dotykowym przy biurze biletowym AIR FRANCE KLM na lotnisku w Warszawie.

O Flying Blue

Flying Blue jest tegorocznym triumfatorem nagród „Freddie Awards” w regionie Europy i Afryki w kategorii „najlepszy program lojalnościowy w 2013 roku w transporcie lotniczym”. Flying Blue zwyciężył również w czterech innych kategoriach branży lotniczej w tym samym regionie: „Najlepsza Promocja”, „Najlepsze Możliwości Wykorzystania Punktów” i „Najlepszy Program Elite”. W kategorii „Najlepsza Karta Kredytowa Lojalnościowa” zwyciężyła „Flying Blue American Express Card”.

Flying Blue to wspólny program lojalności AIR FRANCE i KLM przeznaczony dla klientów indywidualnych. Członkowie programu gromadzą mile za przeloty AIR FRANCE i KLM, inne linie z sojuszu Sky Team oraz za usługi partnerów programu (np. hotele, wypożyczalnie samochodów). Następnie mile są wymieniane na nagrody, m.in. przeloty nagrodowe. Członkowie programu mogą również korzystać z wielu dodatkowych usług i przywilejów. Istnieją cztery poziomy uczestnictwa we Flying Blue (karty: Ivory → Silver → Gold → Platinum). Poziom zależy od zgromadzonych mil serwisowych. Im więcej przelotów tym wyższy poziom karty, więcej udogodnień w podróżowaniu i szybsza droga do nagród (dzięki bonusom). Do programu można przystąpić za pomocą stron www.flyingbluepage.pl, http://www.flyingblue.com oraz korzystając z monitora dotykowego przy biurze biletowym AIR FRNACE KLM w hali odlotów na lotnisku Chopina w Warszawie.

Air France KLM

Grupa AIR FRANCE KLM jest znaczącym graczem w branży transportu lotniczego i niekwestionowanym liderem w obsłudze rejsów dalekiego zasięgu do i z Europy. Obecnie AIR FRANCE KLM może poszczycić się ponad 77 milionami pasażerów i transportem 1,4 miliona ton ładunków rocznie. Grupa obsługuje łącznie 243 porty lotnicze zlokalizowane w 103 krajach, a jej flota liczy 573 samoloty. Linie, posiadające porty macierzyste na lotniskach Paryż-Charles de Gaulle i Amsterdam-Schiphol, obsługują łącznie ogromną sieć połączeń. Grupa posiada również wiodący w Europie program lojalnościowy Flying Blue, liczący już ponad 19 milionów członków. AIR FRANCE KLM wspólnie z partnerami – liniami Delta i Alitalia – tworzy największe transatlantyckie joint venture, które obsługuje ponad 250 lotów dziennie. AIR FRANCE i KLM należą do sojuszu SkyTeam, który zrzesza 19 przewoźników lotniczych. Za pośrednictwem SkyTeam pasażerowie zyskują szeroki dostęp do globalnej sieci połączeń – ponad 15,5 tysiąca lotów dziennie, do 1000 miejsc, w 187 krajach. Więcej informacji o AIR FRANCE KLM dostępnych jest na stronie: www.airfranceklm.com.

Informacje na temat najnowszych promocji cenowych dostępne są na stronach www.airfrance.pl oraz www.klm.pl oraz pod numerami telefonów: +48 (22) 55 66 400; +48 (22) 55 66 444.

Źródło: Air France KLM.


Kliknij, jeśli podobał Ci się wpis:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz