niedziela, 3 listopada 2013

IHG Rewards: Kolejna zmiana w Best Price Guarantee


John Ollila, autor bloga LoyaltyLobby.com, zauważył kolejną zmianę w warunkach Gwarancji Najlepszej Ceny w grupie IHG. Tym razem na plus. Znika mianowicie wprowadzony w lipcu warunek mówiący o tym, że hotel w którym zauważyliśmy niższą cenę i staramy się o darmową noc, musi być oddalony o co najmniej 50 mil od naszego miejsca zamieszkania.

Dobra wiadomość dla mieszkających w Warszawie, Łodzi, Bydgoszczy, czy Krakowie, gdzie IHG mają swoje hotele. Oczywiście dla tych szukających noclegu we własnym mieście. Ja darmową nocą w warszawskim InterContinentalu na pewno nie pogardzę :).


Kliknij, jeśli podobał Ci się wpis:

14 komentarzy:

  1. Hej
    Mam pytanie odnośnie IHG RC - czy oprocz zbierania standardowych pkt w IHG RC mozna dodatkowo pokazywac karte M&M i zbierac mile czy to jest na zasadzie albo pkt albo mile? (bo jezeli i to i to to niezle jeszcze mozna mil w m&m uzbierac przy okazji zbierania pkt RC ! :) )

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wojciech Swieczynski3 listopada 2013 17:22

    Z tego co pamiętam to we wszystkich programach hotelowych można zbierać albo ich punkty albo mile, wyjątkiem jest chyba tylko program Hilton Honors gdzie można razem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Albo albo ;)
    Np. w Big Win można dostać 50.000 punktów lub 10.000 mil lotniczych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie, jeżeli chodzi o Big Win. Mam rezerwacje w Warszawie, a okazuję się że nie będę mógł jednak zostać na noc. Czy wystarczy, że się zamelduje, posiedzę chwile w pokoju i wymelduje jeszcze tego samego dnia, czy też muszę wymeldować się następnego dnia, żeby nocleg został zaliczony?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie to wymeldowanie się nie jest takie istotne. Najlepiej chyba będzie jak sobie po prostu pójdziesz, a np. następnego dnia wyślesz maila do hotelu, że się spieszyłeś i się nie zdążyłeś wymeldować i zapytaj czy wszystko jest ok ;)
    Bo tak to nie wiem czy można się wymeldować tego samego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ok, tak zrobię:) zastanawiam się tylko co zrobić z kartą do drzwi, czy zostawić ją w pokoju?

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja mam pytanie odnośnie dodatkowych kodów, ponieważ szykuje mi się teraz kilka noclegów. Czy kody trzeba wklepywać jednorazowo po każdym noclegu?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, wszystkie wklepujesz przed pierwszym noclegiem. Potem już przy każdym pobycie się same aktywują.

    Mi się udało na te zapisać:
    4994 - Book Direct 2013
    1023 - WELCOME BACK BONUS
    4041 - NEXT STAY BONUS
    1041 - 2,000 BONUS POINTS FOR 60 DAYS
    1027 - NEW MEMBER BONUS
    1038 - HP Gold Upgrade (status Gold po jednym pobycie!)
    1012 - ELITE MEMBER NEXT STAY BONUS
    1037 - ELITE MEMBER NEXT STAY BONUS
    2670 - 1000 POINT GOLD BONUS
    4777 - 5000 POINT PLATINUM BONUS
    3825 - ELITE MEMBER NEXT STAY BONUS
    4648 - NEW MEMBER BONUS
    2785 - ELITE MEMBER NEXT STAY BONUS
    4709 - 1,000 BONUS POINTS FOR 60 DAYS
    7641 - NEXT STAY BONUS
    2656 - WELCOME BACK BONUS
    4644 - ANNIVERSARY BONUS OFFER

    OdpowiedzUsuń
  9. Ok, dzięki, wszystkie powyższe wklepałem + jakieś inne, które nawet nie wiem co dają :>.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy do BPG można porównywać ceny kiedy na innej stronie mamy pokój ze śniadaniem a na IHG śniadanie jest dodatkowe płatne i potraktować łączną kwotę za pokój i śniadanie? Nie będzie IHG się wymigiwał, że mają drogie śniadania i przez to całkowita kwota jest wyższa niż gdzie indziej? Oferta zwrotna, więc zawsze można zrezygnować w razie czego ;)

    Przy ofercie bezzwrotnej jest tylko nocleg bez śniadania, ale jest duże ryzyko bookować jak nie uznają i zostać z noclegiem za kilka stówek ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli to jest taryfa, do której można dodać śniadanie w trakcie rezerwacji to tak.

    Dokładnie, lepiej nie ryzykować z nieodwołalną rezerwacją.

    OdpowiedzUsuń
  12. @ Rafał: a jak ma się kwestia przewalutowania? Na stronie IHG mam kwotę w EUR, na konkurencyjnej niestety w innej walucie. Czy przejdzie konwerter walut ze strony IHG?

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety w gwarancji IHG waluta, która się wyświetla na stronie IHG jako domyślna dla danego hotelu musi być taka sama jak na tej innej stronie (w której tam jest obciążana karta).

    OdpowiedzUsuń