środa, 11 grudnia 2013

Punkty za noc w Holiday Inn Warszawa - Józefów


HotelHoliday Inn Warsaw - Jozefow 4*
Pobyt: Grudzień 2013 r.
Zdobyte punkty: 7.433 (podstawowe i z kodów bonusowych - trzeci pobyt na moje konto) bez tych za Big Win
Przywileje (status Gold): Upgrade do pokoju Executive, darmowy internet, wymeldowanie o godz. 13:00 (w miarę dostępności - do 14:00), poczęstunek powitalny (2 małe wody, 3 pyszne pralinki), możliwość darmowego wypożyczenia rowerów ;)
Punkty IHG za pobyt w Holiday Inn Warszawa - Jozefow
Do hotelu z centrum Warszawy najlepiej dojechać ze stacji Warszawa-Śródmieście pociągiem SKM (S1 w kierunku Otwocka). Należy mieć bilet ZTM na 2 strefy (czyli np. 40-minutowy). Jako, że sam mam kartę miejską (ważną tylko w 1. strefie) musiałem kasować bilet 20-minutowy (najtańszy ważny w dwóch strefach) na 2 ostatnie przystanki. Ze stacji PKP Józefów do hotelu są niecałe 2 kilometry, czyli jakieś 15-20 minut piechotą.
W komentarzu jeszcze podałem możliwość dojazdu z Warszawy autobusem Minibus Karczew.

Do tej pory, na swoje konto, otrzymałem za 3 noclegi: 26.500 + 15.546 + 7.433 = 49.479 punktów wartych co najmniej 1050 PLN. Punkty z Big Win doliczę dopiero na koniec.


Kliknij, jeśli podobał Ci się wpis:

44 komentarze:

  1. To nic nie jeździ, gdzieś bliżej hotelu? Jak walnie deszczem ze śniegiem to będzie przygoda

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakub Gomułka11 grudnia 2013 14:41

    Chyba lepiej wysiadać na PKP Falenica, ale jak się mylę to mnie poprawcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. W Falenicy na pewno nie bo to 2 przystanki wcześniej. Hotel jest między Józefowem, a jeszcze dalszą stacją - Świdrem, ale już raczej bliżej jest z PKP Józ.

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie to kojarzę jeszcze przystanek autobusowy znacznie bliżej hotelu niż stacja PKP: http://bit.ly/19hfTrN i nie wiem czy tam się nie zatrzymują autobusy "Minibus Karczew" http://www.minibus.com.pl/nowa/bilety.html
    Z tego co widzę, to bilet z Warszawy u nich kosztuje 4,50 zł, także by się bardziej opłacało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że Tobie takze nie działa oferta "Book Direct"? Wpisałem tez sobie wszystkie kody "Elite Member Bonus", ale niestety zadnych punktow z tego tytułu nie dostałem. Czy te kody działają tylko dla członków Platinum?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie przy okazji, bo też zbieram punkty do Big Win i pozostał mi tylko jeszcze weekend w Józefowie. Czy o ten upgrade to upominacie się przy meldowaniu w hotelu, czy podczas rezerwacji, czy sami dają ?
    A z ciekawostek z IC Warszawa - w miniony weekend kolega z Goldem meldował się przede mną i dostał upgrade pokoju z możliwością wyboru widoku z okna, i piętra ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, nie działa. "1000 POINT GOLD BONUS OFFER" też nie.

    A który to Twój pobyt?

    Mi o dziwo zaliczyło 2 kody Elite przy statusie Club i potem kolejne 2 ze statusem Gold.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sprawdź w Upcoming Reservations czy nie masz przypadkiem "Status: Modified", a w szczegółach rezerwacji zmienionego pokoju na Executive :)
    Ja tak miałem za każdym razem, przy zameldowaniu nic nie mówiłem (oni sami też niezbyt), ale dostawałem właśnie pokój Executive (3. piętro, od windy lewe skrzydło hotelu to same pokoje Exec. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie nie wiem czy jak ktoś nie zaczyna w grudniu - tak jak ja i nie jest pewny czy się wyrobi to nie lepiej zrobić 2 pobyty na 2 konta- swoje i partnera/partnerki i wtedy po 25k zgarnąć. Ja na siłę nie zrobię 2 weekendu w tym miesiącu i nie skończę big wina ale za to wyjazd na tygodniu na 2 konto czemu nie;) Ciekawe czy będzie Big win w 2014?

    OdpowiedzUsuń
  10. No, pewnie racja ;)

    Raczej za szybko nie będzie już takiej promocji, równie korzystna była ze 3 lata temu... No ale dla Point Breaków to się opłaca i kupować 10 tys. pkt za 70 USD jak już zabraknie punktów ;) Ważne tylko, żeby nie spadać poniżej 5 tys. pkt. na koncie (żeby można było właśnie dokupić po 70USD/10k) - http://www.hotelspotter.pl/2013/01/jak-tanio-kupic-punkty-priority-club.html

    Nowe kody bonusowe za to pewnie znów będą w przyszłym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zatrzymuje się. Dokładnie w zeszłą sobotę jak wracaliśmy z HI Józefów wbiegliśmy do jakiegoś autobusu akurat wjeżdzał na przystanek, byłem pewny że to autobus miejski (zatrzymuje się tam bodajże także 702).Mieliśmy wrócić pociagiem tak jak tam przyjechalismy ale ponieważ pogoda była fatalna a do dworca Józefów kawałek to:
    Patrzę na autobusie wyświetla się Dworzec Centralny no to "huzia na Józia":)

    Ale podpytałem jakiegoś pasażera bo coś mi nie pasowało i okazało się że to bus. Mieliśmy kupione bilety dobowe (w busie to one raczej ważne nie są), czyli jechaliśmy na gapę:) Kierowca nawet nas nie zawołał do siebie, a weszliśmy środkowym drzwiami.

    Jeszcze lepszy patent jest z biletami przez komórkę np SkyCash w drodze do HI Józefów w piątek konduktor jak zobaczył mój telefon i kod (QR Code), machnął tylko ręką i tyle było ze sprawdzania biletu:) Nie jestem pewien czy oni mają jakieś skanery do odczytywania takich kodów (tu musiałby się jakiś Warszawiak wypowiedzieć) , ponieważ dwa razy miałem kontrolę w komunikacji w stolicy i dwa razy machnięcie ręką. Nawet nie sprawdzają czy one są ważne (a jest tam stosowna informacja). Po prostu Polska:)

    Oprócz SKM S1 tą samą trasę robi też Kolej Mazowiecka KM7.
    Można też skorzystać w pociągu z tzw "biletu do Otwocka" kosztuje 4 PLN w jedna stronę.

    OdpowiedzUsuń
  12. hehehe dobre ;)

    Rzeczywiście, nie pomyślałem o tych biletach kupowanych przez komórkę. Tam chyba można nawet w kilka sekund kupić bilet... czyli dopiero jak się kanar pojawi ;)) Muszę się z tą opcją zapoznać do czasu następnej wizyty w Józefowie... :))

    OdpowiedzUsuń
  13. hehe aż tak łatwo nie będzie, w aplikacji jest taki bufor czasu, jak za długo jesteś w końcówce przy finalizacji transakcji to Cię wyrzuci do ekranu głównego (specjalnie zrobili takie zabezpieczanie, aby wyeliminować takie numery).



    Ale i tu są pola do nadużyć, można zwalić na internet i udawać ze próbujesz kupować (nie wiem jak oni to rozpatrują). Miałem ostatnio kontrolę we Wrocławiu. Tylko wszedłem do autobusu wyciągnąłem telefon aby zakupić bilet a tu już kanar przy mnie. Zobaczył że kupuje znaczy (coś tam robię na telefonie), też machnął ręką i więcej już do mnie nie podszedł:)

    Kupno takiego biletu w zależności od szybkości/jakości internetu trwa powyżej kilkunastu sekund trzeba się tam trochę na-klikać. A jak nie ma dostępu do netu/sieć przeciążona to w ogole nie zakupisz biletu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam pytanko dotyczące zameldowania. Czy w IC w Warszawie sprawdzają dowody czy tak jak w Józefowie po podaniu nazwiska wydają klucz i jest zameldowane? Bo w takim wypadku to z chęcią na ostatnią noc wyślę rodzinkę zamiast siebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Raczej nie sprawdzają. Można też wysłać maila do hotelu i napisać, że się kto inny będzie meldował. Ale jak rodzina i się nie zorientują po danych (data urodzenia, płeć ;) że coś jest nie tak, to pewnie spoko.

    W IC będą przy zameldowaniu chcieli kartę, żeby zablokować na niej jakąś kwotę (powinna być wartość rezerwacji, chociaż mi ostatnio zablokowali 680 zł :p), ale to może być czyjakolwiek karta.

    OdpowiedzUsuń
  16. Po jakim czasie dostaliście kartę? Minął miesiąc i nic.IC Warszawa zero reakcji na golda.

    OdpowiedzUsuń
  17. A czasem nie pobierają przy rezerwacji we wszystkich hotelach? Jak do tej pory wszystkie rezerwacje wiązały się z pobraniem środków z karty.jeszcze przed przyjazdem. Ostatnio się zdziwiłem po podałem kartę płatnicza z datą i numerem bez ccv a i tak pobrało środki ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie to już prawie 2 miesiące od zdobycia Golda i też nie dostałem. Może po nowym roku będą wysyłać, ale i tak trafi do szuflady... ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. No tak, pobierają jeśli rezerwacja jest bezzwrotna. Ale w IC jeszcze blokują dodatkową kwotę na ew. wydatki w minibarze. Jak się powie, że się nie chce korzystać z minibaru to w sumie nie powinni blokować (tylko zamkną minibarek;) chociaż coś ten sposób nam ostatnio nie zadziałał (ale aż tak mi nie zależało, żeby nic nie blokowali, także się nie sprzeczałem tylko dałem kartę;).

    I rzeczywiście, nie podaje się przy rezerwacji kodu CCV, a i tak pobierają z karty.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja od ponad 4 miesięcy mam status PLATINUM, a z trzy tygodnie temu przysllai mi karte ze statusem CLUB:>

    OdpowiedzUsuń
  21. no ale do końca roku jeszcze 2 weekendy są, więc jest to do zrobienia. Ja startuję dopiero w tę sobotę, potem następny piątek, sobota i piątek po świętach.
    Noclegi muszą być do końca roku, ewentualne punkty jak rozumiem mogą dopisać do konta już w nowym roku, czyż nie?

    OdpowiedzUsuń
  22. a to nie można tego zareklamować? skoro w "Book direct" jest termin ważności do końca roku, a przy "1000 POINT GOLD BONUS OFFER" jak Ktoś ma golda to chyba się należy...

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak najbardziej do zrobienia. Ostatni pobyt może się rozpocząć i 31 grudnia (tez będę miał jedną noc wtedy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmm w sumie i racja. To Book Direct to kod 4994, czyli ta promocja: http://www.ihg.com/hotels/gb/en/global/offers/member/bookdirect

    Zaraz chyba rzeczywiście wyślę reklamację na ostatni pobyt z tych dwóch kodów i zobaczę co odpiszą.

    OdpowiedzUsuń
  25. Chociaż w warunkach Book Direct jest: "This exclusive offer is valid for original recipient only", także pewnie to jest powodem tego, ze nie działa... pewnie podobnie i "1000 POINT GOLD BONUS OFFER", no ale może i tak spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  26. A kim jest "original"?? ;)
    Kod system przyjął. Jak Ty nie napiszesz to ja to zrobię...chyba że mi naliczą ;)
    Daj znać Rafał co odpowiedzieli

    OdpowiedzUsuń
  27. Często w różnych programach są właśnie takie promocje (tzw. "targeted") skierowane jedynie do osób, które zostały o nich powiadomione np. mailowo.

    Napisałem, osobno dla tych 2 kodów. Chociaż potwierdzenia przyszły takie same i bez zaznaczenia o jakie promocje mi chodziło, jedynie z danymi o pobycie. No ale mam nadzieję, że oni dostali poprawnie wypełnione :)

    Dam znać.

    OdpowiedzUsuń
  28. Na razie dostałem odpowiedź, ale tak jak podejrzewałem, wysłało się tak jakbym wnioskował, że nie dostał punktów za pobyt w ogóle, nie wiem czemu ominęło te pola gdzie wpisywałem o które promocje mi chodzi:p

    Także odpisałem i znów czekam (przynajmniej szybko odpisują;).

    OdpowiedzUsuń
  29. "To earn the bonus, the member must book a qualifying rate through direct
    booking and stay during the promotion period. A direct booking is a
    booking made through an IHG channel (any IHG website or Central
    Reservation Office) Book any qualifying rate. A qualifying rate is any
    rate that awards IHG® Rewards Club points. Please note that points will
    be posted within 6 weeks after the end of the promotion. Further, 1000
    Point Gold Bonus Offer is for IHG Club members reaching the God status.
    Unfortunately, account not qualified towards this offer."

    Czyli, zdaje się, że 6 tygodni po zakończeniu tej promocji... no ciekawe...

    Z tym "1000 POINT GOLD BONUS OFFER" też chyba coś nie tak, bo zaczynałem od Club i nie dostałem ani razu z tego punktów. Może dlatego, że nie staram się o status "GOD" ;))

    Jak ktoś chce to też może wypełnić tę reklamację, może dostanie inne odpowiedzi... ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podobno rzeczywiście, dopiero po zakończeniu promocji powinny się pokazać, czyli może jeszcze wpadnie 4x2000 punktów :)

    Aha, i lepiej jednak NIE WYSYŁAĆ formularza o brakujących punktach z samych kodów bonusowych. Tylko w przypadkach jeśli w ogóle nie dostaniemy za pobyt.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeszcze jedna kwestia, pojawiają się punkty za noce (mam już 45000 i golda) ale na oficjalnej stronie Big Win nie zaliczają się warunki, można to jakoś sprawdzić? Nie chcę żeby mi 25000 przeszło koło nosa.

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak gdzieś po tygodniu od wymeldowania się Big Win aktualizuje.

    OdpowiedzUsuń
  33. Od 16 grudnia rusza rejestracja do kolejnej odsłony BIG WIN na pobyty od 1.01 do 30.04
    Po raz pierwszy będzie "uszyta na miarę" dla każdego członka IHG. (info zf4f)



    Widać wygenerowaliśmy dobrzy przychód dla firmy.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ano wiem, dobre ;))
    Ciekawe jak tym razem będzie wyglądać :)

    Pewnie tak, niech się inne sieci uczą!
    (chętnie bym Hiltona i SPG potestował :))

    OdpowiedzUsuń
  35. może tym co już brali udział w obecnym Big Win dadzą fory...albo utrudnia, aby drugi raz za łatwo nie mieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak wygląda pokój executive w Józefowie? Bo na stronie booking.com jest opisany jako dwupokojowy, a na stronie hotelu jednopokojowy, a dwupokojowe są apartamenty.

    OdpowiedzUsuń
  37. Sprawdzają, sprawdzają. Jest taki kod weryfikujący składający się z kilku (kilkunastu?) cyfr. I to właśnie ten kod wpisują kontrolerzy w swojej komórce (może mają jakąś appkę dedykowaną dla nich). Ale rzeczywiście zdarza się, że kanary odpuszczają sobie sprawdzanie takiej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  38. Też mnie to trochę na początku zmyliło, bo myślałem, że dostałem upgrade do apartamentu ;)
    Ale jest 1-pokojowy, pewnie to ten Deluxe opisany na Booking, chociaż nie miałem "2 bezpłatnych produktów z minibaru" ;)
    Wygląda m/w tak: http://r-ec.bstatic.com/images/hotel/840x460/205/20567796.jpg

    OdpowiedzUsuń
  39. ja z platyną za ten kod "1000 POINT GOLD BONUS OFFER" też punktów nie dostałem, to może napisze ciekawe co mi odpiszą choć jak pisałeś gdzieś indziej, może lepiej nie ryzykowac, aby czegoś innego nie odkryli i innych nie cofnęli, bo można wyjść "jak Zabłocki na mydle"...

    OdpowiedzUsuń
  40. No, lepiej nie pisać, nikomu za to nie naliczało.

    OdpowiedzUsuń
  41. noc 20/21 wg pani z recepcji to istna inwazja BiG Winowców ;)
    Patrząc na rejestracje aut wyjeżdżających rano z hotelu...wiele osób z Warszawy.
    Dzisiaj c.d. trzydzieste któreś piętro w IC...

    OdpowiedzUsuń
  42. Pierwszy raz slysze o tym Big win. Ciekawa informacja, musze poszukac info na ten temat.

    Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny na mojej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Tym razem ta promocja się nazywa Into The Nights i trwa do końca roku i rzeczywiście warto się nią zainteresować i ogólnie być członkiem IHG Rewards Club ;)
    http://www.hotelspotter.pl/2014/09/ihg-into-nights.html

    OdpowiedzUsuń