Promocja dotyczy co najmniej dwudniowych pobytów w okresie:
18 września 2018 r. - 14 stycznia 2019 r.
Za pierwszy taki pobyt otrzymamy 500 punktów, za drugi 2.500 punktów, a za trzeci (tak, dobrze obliczyliście:) - 3.000 punktów.
Wadą promocji "The Rewards Days" jest niestety dość krótki czas, w którym można dokonać liczących się do promocji rezerwacji. Można bowiem to zrobić jedynie do: 7 października 2018 r.
>>> LINK DO REJESTRACJI W PROMOCJI
Ogólne warunki sprzedaży:
1. Ogólne warunki użytkowania programu Le Club AccorHotels obowiązują w odniesieniu do tej oferty.
2. Aby skorzystać z tej oferty, członek programu lojalnościowego Le Club AccorHotels musi obowiązkowo zapisać się do udziału w ofercie (w okresie od 11.09.2018 do 07.10.2018), klikając powyższy przycisk „ZALOGUJ SIĘ”, a następnie postępując zgodnie z instrukcjami.
3. Oferta jest ważna tylko raz dla każdego członka programu na 3 pobyty liczące co najmniej po 2 noclegi, w okresie obowiązywania oferty. Pobyty muszą zostać zarezerwowane w okresie od 11.09.2018 do 07.10.2018 i wykorzystane od 18.09.2018 do 14.01.2019 w hotelach uczestniczących w programie Le Club AccorHotels. Oferta umożliwia członkom programu Le Club AccorHotels otrzymanie maksymalnie 6000 punktów Rewards: 500 punktów Rewards po pierwszym pobycie, 2500 punktów Rewards po drugim pobycie i 3000 punktów Rewards po trzecim pobycie. Premia w postaci punktów Rewards stanowi uzupełnienie punktów Rewards i punktów Status zdobywanych normalnie przez członka programu za pobyt kwalifikowany zgodnie z ogólnymi warunkami programu Le Club AccorHotels. Promocja nie dotyczy pobytów w hotelach partnerskich programu Le Club AccorHotels. Promocja nie ma zastosowania w przypadku pobytów następujących kolejno po sobie w tym samym hotelu.
4. Pobyt całkowicie lub częściowo opłacony za pomocą punktów Rewards lub jednego bądź kilku voucherów Le Club AccorHotels nie podlega tej ofercie i nie może zostać wliczony do liczby pobytów w ramach oferty.
5. Liczba dodatkowych punktów Rewards jest obliczana na podstawie statusu Classic, bez żadnego dalszego podwyższenia liczby punktów.
6. Oferta umożliwia członkom programu lojalnościowego Le Club AccorHotels i Accor Plus, niezależnie od ich statusu, otrzymanie maksymalnie 6000 punktów Rewards za pobyty w hotelach uczestniczących w programie Le Club AccorHotels na całym świecie. Pobyty w hotelach partnerskich programu lojalnościowego nie są pobytami kwalifikowanymi w ramach tej oferty.
7. 2000 punktów Rewards = 40€ Biorąc pod uwagę, że przeliczenie punktów Rewards jest przeprowadzane w euro, kwoty w walutach miejscowych nie mają wiążącego znaczenia umownego i mogą ulegać zmianom. Kwota faktur opłaconych w walucie lokalnej poza strefą euro zostanie przeliczona na euro przed określeniem liczby uzyskanych Punktów według obowiązujących stawek. Kurs walutowy stosowany przez hotel w momencie wymeldowania (check-out) pochodzi z bazy danych „Multidevises” (baza danych z informacjami finansowymi oraz walutowymi banku Reuters).
8. Aby skorzystać z oferty, pobyt musi zostać zarezerwowany za pośrednictwem jednego z kanałów dystrybucyjnych AccorHotels (strony internetowe AccorHotels, aplikacje mobilne AccorHotels, centrala rezerwacyjna AccorHotels, hotele) lub w tradycyjnych biurach podróży wykorzystujących system rezerwacyjny GDS połączony automatycznie z centralą rezerwacyjną AccorHotels. Skorzystanie z oferty nie jest możliwe w przypadku rezerwacji pobytu u pośredników, tour operatorów lub poprzez internetowe biura podróży (takie jak Expedia.com, Booking.com itp.).
9. Numer karty programu lojalnościowego lub członka programu musi zostać przedstawiony w chwili dokonywania rezerwacji oraz w recepcji hotelu podczas zameldowania.
10. Punkty Rewards Le Club AccorHotels zostaną naliczone na koncie członka programu w terminie 10 dni od zakończenia pobytu w hotelu.
11. W ramach tej oferty, pobyt jest rozumiany jako pojedyncza (1) rezerwacja dokonana przez członka programu Le Club AccorHotels, niezależnie od liczby zarezerwowanych pokoi. Rezerwacja przez członka programu więcej, niż jednego pokoju będzie uważana za pojedynczy (1) pobyt.
12. Oferta nie może być łączona z żadnymi innymi bieżącymi ofertami lub promocjami i nie dotyczy grup. Jeżeli określony pobyt spełnia warunki kilku ofert, uczestnik programu otrzyma wyłącznie punkty Rewards z najlepszej oferty (czyli pozwalającej zdobyć największą liczbę punktów Rewards).
13. Oferta jest uzależniona od określonych warunków i dostępności. Ogólne warunki sprzedaży obowiązują w odniesieniu do taryf dostępnych publicznie, obowiązujących w każdym z hoteli.
14. W ramach jakiejkolwiek dotyczącej tej oferty korespondencji członka programu z centralami rezerwacyjnymi lub działami obsługi klienta AccorHotels należy zawsze podawać następujący numer referencyjny: „Im częściej wyjeżdżasz, tym więcej zdobywasz punktów”.
PS. Do tego, za każdy pobyt w hotelach Accora (do końca października) można otrzymać 2.000 mil Miles&More. Szczegóły tej promocji TUTAJ. Obydwie promocje jednak raczej się ze sobą nie łączą, bo w przypadku tej drugiej trzeba mieć ustawione zbieranie mil, a nie punktów.
Kliknij, jeśli podobał Ci się wpis:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz